مدیر بیمه دانا اراک؛
تابناک: محمد رضا خلیلی با بیان اینکه پیشنهاد مسئولان ایرالکو برای ساخت کلینیک دندانپزشکی هنوز به صورت مکتوب به بیمه دانا ارائه نشده است گفت: این طرح در حد یک پیشنهاد بوده است و هنوز توافقی حاصل نشده است.
کد خبر: ۳۳۰۹۶۹
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۳ 18 November 2016

به گزارش تابناک مرکزی، خبر اعلام شده از سوی روابط عمومی شرکت ایرالکو در خصوص تفاهم و توافق صورت گرفته ایرالکو و شرکت بیمه دانا برای احداث و راه اندازی مرکز درمانی تخصصی مرکز و غرب کشور در اراک در شرایطی که بر اساس آمار اعلام شده سلامت مردم این شهر به دلیل آلودگی هوایی که بخشی از آن مربوط به صنایع آلاینده از جمله شرکت ایرالکو است مورد تهدید واقع شده است از سوی مسئولان شرکت بیمه دانا هیچ بازخوردی نداشته است و پایگاه اطلاع رسانی این بیمه خبری در این خصوص را بر روی خروجی خود منتشر نکرده است.

محمد رضا خلیلی مدیر بیمه دانا اراک که در جلسه مدیران بیمه دانا و مسئولان شرکت ایرالکو برای ساخت مرکز درمانی بیمه دانا با مشارکت شرکت ایرالکو حضور داشته است درباره این موضوع به خبرنگار تابناک مرکزی گفت: پیشنهاد ساخت یک کلینیک دندانپزشکی از سوی مدیران شرکت ایرالکو مطرح شده است و این مرکز درمانی با این محوریت مورد بحث قرار گرفت.

خلیلی با بیان اینکه طرح پیشنهادی مطرح شده از سوی مسئولان شرکت ایرالکو هنوز به صورت مکتوب  به بیمه دانا ارائه نشده است و این طرح در حد پیشنهاد است بیان کرد: بیمه دانا پس از دریافت درخواست، بررسی های لازم را در این خصوص انجام خواهد داد اما اینکه گفته شود توافق برای ساخت این کلینیک صورت گرفته است صحت ندارد و طرح ساخت کلینیک در حد پیشنهاد است.

مدیر بیمه دانا اراک ادامه داد: در صورت حصول توافق نهایی مقرر شده است زمین این طرح از سوی شرکت ایرالکو تامین شود و کار اجرایی ساخت کلینیک را بیمه دانا انجام دهد همچنین تجهیز این کلینیک نیز با مشارکت دو طرف قرارداد صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار