تابناک: فرماندهی انتظامي استان مرکزی در جلسه صميمي با سربازان، دوران خدمت مقدس سربازي را دوره افتخار خدمت به ميهن و بهترين زمان براي کسب مهارت هاي جديد براي زندگي آينده دانست.
کد خبر: ۳۳۰۶۱۱
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۶ 17 November 2016

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از پايگاه خبري پليس، سردار کيومرث عزيزي در جلسه صميمي با سربازان، دوران خدمت مقدس سربازي ضمن تسليت ايام عزاداري اربعين سالار شهيدان امام حسين(ع)، با اشاره به برخي از آسيب ها و بسترهاي لغزش انسان در دوران جواني، از تقوا به عنوان محافظ و سپر بلاها ياد و بيان کرد:خداوند هميشه ناظر و شاهد اعمال انسان بوده و اگر انسان در مقابله با گناهان خود را به سلاح ايمان مجهز کند، خداوند متعال بي ترديد او را در طول مسير زندگاني خود، از خطرات و لغزش ها مختلف حفظ خواهدكرد.

فرماندهی انتظامي استان مرکزی با گراميداشت ياد و خاطره رشادت هاي وصف ناپذير شهداي انقلاب اسلامي در دوران دفاع مقدس و سنگر مبارزه با مستکبران جهان و با تقدير از تلاش هاي شبانه روزي سربازان در عرصه نظم و امنيت يادآور شد:کارکنان ناجا، حافظان مال و جان و ناموس مردم هستند که بي ترديد نقش سربازان در اين مسير افتخارآميز، همواره بسيار چشمگير و کليدي است.

عزيزي افزود: شما جوانان برومند نظام اسلامي که افتخار خدمت به اين کشور اسلامي را در کارنامه خود ثبت و ضبط کرده ايد، همواره بايد قدر دوران جواني خود را دانسته و از اين دوران نهايت بهره را در راستاي ارتقاء سطح کمال، سلامت و تعالي رفتار خود ببريد.

فرماندهی انتظامي استان مرکزی دوران خدمت مقدس سربازي را دوره افتخار خدمت به ميهن و بهترين زمان براي کسب مهارت هاي جديد براي زندگي آينده دانست و ادامه داد:جواني که در دوران پر فراز و نشيب سربازي موفق باشد و بتواند خود را با شرايط خدمت به خوبي وفق داده و از فرصت هاي پيش رو نهايت بهره را براي خدمت صادقانه به کشور خود ببرد، شکي نيست که در آينده نيز مسئوليت پذير بوده و فردي مفيد براي کشور و خانواده خود خواهد بود.

اين مقام ارشد انتظامي بيان داشت: افتخار همه ما اين است که سرباز ولايت بوده و در راه دفاع از ميهن، همواره آماده جانفشاني و ايثار در راه ارزش هاي اسلامي و انساني جامعه اسلامي خود هستيم.

سردار عزيزي خاطر نشان کرد: سربازان نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران مايه مباهات نظامند و اين به موجب خدمت صادقانه و بي ريا اين قشر زحمت كش نيروهاي مسلح براي اين آب و خاك است كه در سخت ترين شرايط خدمتي توانسته اند بر دشواري هاي دوري از خانواده و ساير مشكلات خود فائق آمده و باعث افتخار آفريني و دفاع از حريم ملي كشور شوند و امنيت پايدار را در مقابله با معاندين و بدخواهان اين نظام مقدس براي كشور خود فراهم نمايند.

در پايان اين ديدار فرمانده انتظامي استان مرکزي به سوالات مطرح شده از سوي كاركنان وظيفه پاسخ داده و دستورات لازم را براي رفع مشکلات آن ها صادر كرد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار