تابناک: معاون هماهنگ کننده فرماندهي انتظامي استان گفت: هموطناني که قصد عزيمت به کربلاي معلي را دارند به جديدترين اخبار ستاد اربعين حسيني توجه کنند.
کد خبر: ۳۳۰۶۰۲
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۴ 17 November 2016

به گزارش تابناک مرکزی، سرهنگ مهدي حسني در حاشيه بازديد از اتوبان کربلا در شهرستان ساوه و در گفت و گو با خبرگزاري صدا و سيما گفت: هموطناني که قصد عزيمت به کربلاي معلي را دارند به جديدترين اخبار ستاد اربعين حسيني که از رسانه ملي اطلاع رساني مي شود، توجه کنند.

وي افزود:هموطنان به شايعه باز شدن مرز شلمچه و چزابه و برداشته شدن رواديد و گذرنامه که در شبکه هاي فضاي مجازي منتشر شده است اعتنايي نکرده و به منابع معتبر و رسمي مراجعه کنند.

سرهنگ حسني تصريح کرد: به منظور جلوگيري از هرگونه مشکل و تسهيل شرايط سفر زائران اربعين حسيني، افرادي که گذرنامه و رواديد ندارند، به مرز مراجعه نکنند.

وي در ادامه به زائران اربعين حسيني توصيه کرد: براي تسهيل سفر خود با ماموران انتظامي و مسئولان مستقر در پايانه ها همکاري لازم داشته باشند .

معاون هماهنگ کننده استان مرکزي در خاتمه ضمن آرزوي قبولي زيارت زائران اباعبدالله حسين (ع) خاطر نشان کرد: با احترام به قوانين و مقررات و آداب و رسوم مردم کشور عراق ، نماينده شايسته اي براي فرهنگ ايراني اسلامي باشيد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار