تابناک: مسئول بسیج جامعه زنان سپاه روح‌اله استان مرکزی گفت: همایش بسیج پژواک ندای حضرت زینب(س) 29 آبان ‌ماه با سخنرانی حجت‌الاسلام الهامی‌نیا در اراک برگزار می شود.
کد خبر: ۳۳۰۵۷۸
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۵ 17 November 2016

به گزارش تابناک مرکزی، اعظم محمدی، مسئول بسیج جامعه زنان سپاه روح‌اله استان مرکزی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج استان مرکزی؛ از برگزاری همایش بسیج پژواک ندای حضرت زینب(س) در اراک خبر داد و گفت: این همایش در تاریخ 29 آبان ‌ماه در مسجد سیدهای شهر اراک با حضور بانوان بسیجی برگزار خواهد شد.

وی افزود: این همایش با هدف تبیین نقش حضرت زینب (س) در پیام‌رسانی قیام کربلا برگزار می‌شود.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه روح‌اله تصریح کرد: جریان عاشورا و شهادت امام حسین(ع) و یارانش بدون حضور حضرت زینب(س) تداوم نمی‌یافت.

محمدی در ادامه گفت: پس از شهادت امام حسین(ع) رسالت خطیر و سنگین زینب کبری(س) آغاز شد، ایشان در سخت‌ترین شرایط جسمی و روحی، بزرگ‌ترین و خطیرترین مسئولیت‌ها را به عهده گرفتند و با موفقیت کامل آن را به انجام رساند.

وی افزود: حضرت زینب(س) بزرگ‌ترین الگو و نمونه برای زنان مسلمان در مشارکت و فعالیت‌های اجتماعی و سیاسی هستند چراکه با الگوپذیری از چنین شخصیتی می‌توان گام به عرصه فعالیت‌های سیاسی گذاشت و از چهره انقلابی حضرت زینب(س) مشروعیت کسب کرد.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه روح‌اله در پایان خاطرنشان کرد: زنان ما در دوران دفاع مقدس به خوبی نشان دادند که برای حضور در هر عرصه‌ای از حضرت زینب و حضرت فاطمه(س) الگو گرفته‌اند و امروز نیز برای ادامه مسیر از این الگوپذیری غافل نخواهند بود.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار