تابناک: امام جمعه کربلای معلی از مقامات ایران و عراق درخواست کرد که بعد از آزاد سازی «موصل» نسبت به آزاد سازی «رقه» سوریه اقدام کنند.
کد خبر: ۳۳۰۲۷۷
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۲ 16 November 2016

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از ایسنا آیت الله قزوینی امام جمعه کربلای معلی در مراسم اختتامیه دومین کنگره بین المللی لقاءالحسین (ع) که در سالن خاتم الانبیاء (ص) حرم امام حسین (ع) برگزار شد،گفت:ان شاءالله مقامات ایران و عراق متحد شوند و بعد از موصل، رقه سوریه را هم آزاد کنند.

وی ادامه داد: راهپیمایی عظیم اربعین آثار عجیبی را در دنیا گذاشته است که این را فقط حسینیان می‌فهمند.

امام جمعه کربلا با اشاره به حسینی بودن انقلاب اسلامی ایران گفت: نهضت‌ها اگر با امام حسین (ع) نسبتی داشته باشند پیروز می‌شوند و شعارهای اوایل انقلاب اسلامی ایران را موید این ماجرا دانست.

وی تاکید کرد: دشمنان با این شناخت می‌خواهند نور خدا را خاموش کنند ولی چون این نور خدایی است نمی‌توانند.

آیت الله قزوینی افزود: تمام ملتها باید از این قوت الهی استفاده کنند و آن را به دنیا بفهمانند و الحمدلله که روزبروز بر عظمت امام حسین (ع) و ماجرای عظیم اربعین افزوده می‌شود.

امام جمعه کربلا به هنرمندان و نویسندگان توصیه کرد که وارد این ماجرا شده و آن را مورد تحلیل قرار دهند تا بتوانیم بهترین ثمرات را از آن بگیریم.

وی فتوحات رزمندگان در عراق را از برکات نور امام حسین (ع) دانست و از مقامات ایران و عراق درخواست کرد تا بعد از آزاد سازی موصل نسبت به آزاد سازی رقه سوریه اقدام کنند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار