تابناک: جانشين فرماندهي انتظامي استان مديريت جهادي را يكي از الزامات اصلي كارآمدي اثربخش در نيروي انتظامي دانست.
کد خبر: ۳۲۹۶۱۷
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۰ 15 November 2016

به گزارش تابناک مرکزی، سرهنگ يوسف سپهوند در مراسم صبحگاه عمومي فرماندهي انتظامي استان مركزي با قدرداني از تلاش هاي جمعي كاركنان در حوزه هاي مختلف ماموريتي پليس گفت: يكي از محورهاي مهم در بحث توسعه كشور امنيت اجتماعي است و با توجه به نوع ماموريت ها در ناجا، بايستي كليه كاركنان با درك و شناخت صحيح از شرايط،‌ اعتماد سازي را مهم ترين راهبرد در انجام بهينه مسئوليت ها بدانند.

وي بر تلفيق سرمايه هاي اجتماعي در كاهش آسيب ها و جرايم در جامعه تاكيد كرد و افزود: مشاركت جمعي تنها مولفه اي است كه مي تواند پويايي لازم را در نظم و امنيت ايجاد كند و بايد در برنامه ريزي هاي امنيت بخش به اين مهم تاكيد و توجه شود.

جانشين فرماندهي انتظامي استان مركزي در ادامه برضرورت مديريت جهادي به عنوان يكي از الزامات اصلي در كارآمدي اثربخش در نيروي انتظامي تاكيد كرد و اظهار داشت: با تربيت و بهره مندي از كاركنان و مديران جهادي، سرمايه هاي اجتماعي فزوني يافته و به صورت حقيقي اعتماد عمومي، مشاركت اجتماعي و انسجام اجتماعي تحقق پيدا مي كند.

اين مقام مسئول توجه به مطالبات و دغدغه هاي مردمي را در حوزه نظم و امنيت اجتماعي به عنوان يكي از مهم ترين اولويت ها در طرح ريزي ماموريت هاي انتظامي عنوان كرد و ادامه داد: يكي از مهم ترين خواسته هاي عمومي از پليس استان در آخرين ارزيابي هاي انجام شده برخورد قاطع با سارقان احشام است كه با برنامه ريزي ها انجام شده ، برخورد با سارقان احشام با جديت دنبال مي شود.

سرهنگ سپهوند در ادامه ارزيابي عملكرد در تسهيل اثربخشي سازماني را يك وظيفه مهم مديريت منابع انساني برشمرد و گفت:‌ ارزيابي صحيح از نوع عملكرد كاركنان از موضوعاتي است كه بازتاب بهبود اثربخشي و عملكرد را به دنبال داشته و بايستي با اهتمام و دقت نظر در احصاء نقاط ضعف و قوت همت داشت و با تلاش مضاعف نسبت به پيگيري و رفع آنان برنامه ريزي كرد.

وي كارآمدي پليس را در ارتباط و كنش متقابل با اقشار مختلف يك جامعه ياد كرد و افزود: با توجه به ارتباط و درهم تنيدگي نيروي انتظامي با نهادهاي مختلف يك جامعه ،‌ بهره گيري از هدفمند از مشاركت هاي عمومي ضرورتي مهم است كه بايستي در انجام برنامه هاي اجرايي مطلوب و كارشناسي، بر مبناي آن تصميم سازي كرد.

جانشين فرماندهي انتظامي استان مركزي كاهش كشته شدگان ناشي از سوانح رانندگي در استان را نشات گرفته از رويكرد جامعه محور پليس دانست و بر استمرار طرح هاي مشاركتي تاكيد كرد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار