تابناک: فرمانده انتظامي فراهان از دستگيري 4 نفر اعضاء باند سرقت ساختمان هاي نيمه کاره و اعتراف آنان به 12 فقره سرقت در اين شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۳۲۹۶۱۵
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۷ 15 November 2016

به گزارش تابناک مرکزی، سرهنگ صفرعلي روشنايي فرمانده انتظامي فراهان از دستگيري 4 نفر اعضاء باند سرقت ساختمان هاي نيمه کاره و اعتراف آنان به 12 فقره سرقت در اين شهرستان خبر داد و گفت: در پي وقوع چندين فقره سرقت از ساختمان هاي نيمه كاره طي هفته گذشته در سطح شهر فرمهين، موضوع به صورت ويژه در دستور کار پليس آگاهي اين شهرستان قرار گرفت .

وي افزود: در تحقيقات اوليه پليس يکي از سارقان شناسايي و در اقدامي غافلگيرانه دستگير شد.

اين مقام انتظامي در ادامه بيان داشت: در ادامه تحقيقات پليس، مشخص شد سارق با همدستي دو تن از دوستان خود با يك دستگاه موتور سيكلت و با استفاده از تاريكي شب اقدام به سرقت وسايل و لوازم رها شده در ساختمان هاي نيمه كاره کرده و پس از سرقت لوازم را به يك ضايعاتي در شهر فرمهين مي فروشند.

فرمانده انتظامي فراهان با بيان اينکه ماموران پليس آگاهي پس از هماهنگي با مقام قضايي طي اقدامي غافلگيرانه موفق به دستگيري دو همدست ديگر متهم شدند، افزود: دستگيرشدگان در تحقيقات تكميلي ماموران پليس آگاهي به 12 فقره سرقت لوازم ساختمان هاي نيمه کاره اعتراف کردند.

سرهنگ روشنايي با بيان دستگيري خريدار اموال مسرقه اظهار داشت :تعدادي از لوازم مسروقه از مغازه مالخر نيز کشف و هر چهر نفر متهم پرونده، پس از تشکيل پرونده به مراجع قضايي معرفي شدند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار