تابناک: جانشين فرماندهي انتظامي استان از كشف نزديك به 70 كيلوگرم ماده مخدر ترياك در عمليات پليس در شهرستان خمين خبر داد.
کد خبر: ۳۲۷۷۴۵
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۰ 12 November 2016

به گزارش تابناک مرکزی، سرهنگ يوسف سپهوند در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس از كشف نزديك به 70 كيلوگرم ماده مخدر ترياك در عمليات پليس در شهرستان خمين خبر داد و در اين باره گفت:‌ در تداوم طرح هاي عملياتي پليس استان در برخورد با قاچاقچيان و خرده فروشان مواد مخدر، روز گذشته ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان در عملياتي مشترك با پليس شهرستان خمين موفق شدند، مقدار 69 كيلو و 800 گرم ترياك را از دو قاچاقچي كشف كنند.

وي با اشاره به جزئيات اين عمليات افزود:‌ در اين عمليات ، ماموران انتظامي در تحقيقاتي گسترده فعاليت دو قاچاقچي مواد مخدر را به صورت نامحسوس تحت مراقبت قرار دارند و سرانجام زماني كه آنها قصد داشتند، مقاديري مواد مخدر را با يك دستگاه خودروي كاميون از محورهاي مواصلاتي شهرستان خمين عبور دهند، شناسايي و دستگير شدند.

جانشين فرماندهي انتظامي استان مركزي در ادامه بيان داشت:‌ در بازرسي از خودروي دستگيرشدگان،‌ بسته هاي مواد مخدر كه به شكل ماهرانه اي در خودرو جاسازي شده بود، كشف شد و هر دو متهم براي برخورد قانوني به دستگاه قضايي معرفي شدند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار