تابناک: رئیس هیئت مدیره شرکت گاز استان مرکزی گفت: توانمند سازی و رشد نیروهای جوان در شرکت های گاز استانی از مهمترین مسائلی است که باید مورد توجه قرار گیرد و شرکت گاز استان مرکزی دارای نیروهای جوان وفعالی است که قابلیت پرورش مدیران لایق را درسطح شرکت ملی گاز دارد.
کد خبر: ۳۲۷۷۳۷
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۱ 12 November 2016

به گزارش تابناک مرکزی، جلسه مشترک هیئت مدیره، هیئت رئیسه و روسای نواحی شرکت گاز استان مرکزی با حضور غلامرضا مشایخی معاون مدیریت گازرسانی شرکت ملی گاز ایران و رئیس هیئت مدیره شرکت گاز استان مرکزی برگزار شد.

مشایخی در این جلسه در خصوص تدوین استراتژی در سطح کلان شرکت گاز به سخنرانی پرداخت و گفت: به منظور جاری سازی استراتژی های مدیریت گازرسانی در کشور از روش کارت امتیاز متوازن کمک گرفته شده است و کارتهای BSC برای هر استانی تدوین شده است که باید آموزش های لازم برای کلیه کارکنان درخصوص پیاده سازی سیستم های مدیریت و مدل تعالی در نظر گرفته شود.

رئیس هیئت مدیره شرکت گاز استان مرکزی همچنین در بحث GIS و حوزه مهندسی مجدد اظهار کرد: شرکت گاز استان مرکزی باید در جهت توانمند شدن برنامه ریزی دقیقی انجام داده و در جهت وصول مطالبات، اصلاح فرآیندها و توانمند سازی کارکنان گام بردارد.

مشایخی در پایان گفت: توانمند سازی و رشد نیروهای جوان در شرکت های گاز استانی از مهمترین مسائلی است که باید مورد توجه قرار گیرد و شرکت گاز استان مرکزی دارای نیروهای جوان وفعالی است که قابلیت پرورش مدیران لایق را درسطح شرکت ملی گاز دارد.

در پایان  این جلسه با اهدای لوح تقدیر از زحمات و خدمات حمید مجیدی  که پس از35سال به افتخار بازنشستگی نائل گردیدند تقدیر و تشکر گردید.

انتهای پیام/

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار