تابناک: نشست مقابله با مواد مخدر با حضور اساتید و مشاورین روانشناسی شهرستان محلات در سالن جلسات دانشگاه پیام نور مرکز محلات برگزار شد.
کد خبر: ۳۲۷۷۳۵
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۲ 12 November 2016

به گزارش تابناک مرکزی، حامد سروش، سرپرست دانشگاه پیام نور مرکز محلات در نشست مقابله با مواد مخدر که با حضور اساتید و مشاورین روانشناسی شهرستان محلات در سالن جلسات دانشگاه پیام نور مرکز محلات برگزار شد بر برگزاری همایش علمی شناخت، پیشگیری و درمان مواد مخدر تأکید کرد و گفت: پرداختن به مقوله مواد مخدر نیاز به کار کارشناسی و تحقیقات علمی دارد و مراکز دانشگاهی در این خصوص وظیفه سنگینی بر عهده دارند.

وی وجود رشته های روانشناسی و جامعه شناسی و حضور اساتید علمی در این زمینه را از ظرفیت های بسیار خوب دانشگاه پیام نور مرکز محلات برشمرد و ادامه داد: وجود این ظرفیت های بالقوه امکان خوبی را ایجاد کرده تا در زمینه مقابله با مواد مخدر قدم های خوبی برداشته شود.

رضا دولتی، روانشناس و استاد دانشگاه در این نشست اظهار داشت: با دعوت از سخنران مطرح کشوری در زمینه پیشگیری از مواد مخدر می توان وزن این همایش را سنگین تر کرد و اطلاعات بسیار خوبی را در اختیار دانشجویان قرار داد.

آرزو فتحی روانشناس و استاد دانشگاه نیز در این نشست برگزاری نمایشگاه و برپایی غرفه های کتاب، مطبوعات، پوستر و داروهای گیاهی موثر در زمینه درمان مواد مخدر را به عنوان برنامه جانبی این همایش پیشنهاد داد.

همچنین دعوت از نیروی انتظامی و پرداختن به مقوله شناخت انواع مخدر و برگزاری کارگاه درمان مواد مخدر نیز از جمله پیشنهادات حاضرین در جلسه بود.

گفتنی است مقرر شد جلسه تکمیلی این نشست با هماهنگی و دعوت از اعضای ستاد مبارزه با مواد مخدر شهرستان محلات و نماینده سایر دانشگاه های شهرستان در هفته آینده ادامه یابد و برنامه ریزی لازم به منظور برپایی این همایش علمی در دانشگاه پیام نور مرکز محلات صورت پذیرد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار