تابناک: کارگاه تخصصی حقوق ورزشی شهرستان محلات با حضور مربیان و مسئولان هیئت های ورزشی شهرستان و دانشجویان مقام آور ورزشی دانشگاه پیام نور مرکز محلات در سالن جلسات این مرکز برگزار شد.
کد خبر: ۳۲۷۷۳۴
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۹ 12 November 2016

به گزارش تابناک مرکزی، علی اکبر نوری، کارشناس اداره ورزش و جوانان استان مرکزی در کارگاه تخصصی حقوق ورزشی شهرستان محلات که با حضور مربیان و مسئولان هیئت های ورزشی شهرستان و دانشجویان مقام آور ورزشی دانشگاه پیام نور مرکز محلات در سالن جلسات این مرکز برگزار شد، اظهار داشت: حقوق ورزشی یکی از گرایش های رشته حقوق است که به بررسی مسایل حوزه ورزشی در زمینه مسئولیت های کیفری و مدنی می پردازد.

وی افزود: حوادث ورزشی شامل انواع جرایم و شبه جرایم مربوط به ورزشکاران،  مربیان ومسئولین ورزشی می شود و با جان، مال و حیثیت افراد ارتباط پیدا می کند.

نوری خاطرنشان کرد: هدف از آشنایی با حقوق ورزشی ارتقای آگاهی های حقوقی جامعه ورزشی و جلوگیری از حوادث ناشی از فعالیت های ورزشی است که باید ورزشکاران، مربیان و مسئولین ورزشی نسبت به آن ها اطلاعات کافی داشته باشند.

این کارشناس حقوق ورزشی اداره ورزش و جوانان استان مرکزی در ادامه به قانون مسئولیت مدنی از جمله رفتار مجرمانه، وجود ضرر، امور خلاف قانون و رابطه علیت پرداخت و در زمینه ورزش در قانون اساسی توضیحاتی ارائه کرد.

گفتنی است که در این کارگاه تخصصی علاوه بر ورزشکاران و مربیان و مسئولین هیئت های ورزشی شهرستان محلات، جمعی از دانشجویان مقام آور ورزشی دانشگاه پیام نور مرکز محلات نیز شرکت کرده و با حقوق ورزشی آشنا شدند.

انتهای پیام/

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار