امام جمعه اراک؛
تابناک: آیت الله دری نجف آبادی با بیان اینکه در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی دولت باید با حمایت جدی از کارخانجات بزرگ استان مرکزی که در خاورمیانه نظیر ندارند مشکلات انها را رفع کند تا پرداخت حقوق کارگران سر موعد انجام شود گفت: ماهیت توافق برجام به خودی خود ۸۵ درصد به نفع آمریکا بوده است و تنها ۱۵ درصد برای ایران منفعت خواهد داشت.
کد خبر: ۳۲۷۲۱۹
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۲ 11 November 2016

به گزارش تابناک مرکزی، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی امام جمعه اراک و نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی، در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهر اراک که در مصلی بیت المقدس برگزار شد با بیان اینکه آمریکا به عنوان نماد استکبار همواره با حیله و نیرنگ با ما رفتار کرده است و کارنامه ظلم و ستم آمریکا علیه ملت ایران به هیچ وجه قابل بخشش نیست گفت: کارنامه استکبار و به ویژه آمریکا در برابر ملت ایران کارنامه سراسر ننگ و بد عهدی است.

امام جمعه اراک ادامه داد: آحاد جامعه وظیفه داریم برای عزت اسلام از هیچ کوششی دریغ نکنیم چرا که در این برهه از زمان دشمن در کمین انقلاب نشسته است و همه ی ما وظایف خطیری بر عهده داریم.

امام جمعه شهر اراک با بیان اینکه در طول تاریخ همواره شاهد بدعهدی آمریکا در بسیاری از عهدنامه ها بوده ایم، گفت: ماهیت توافق برجام به خودی خود ۸۵ درصد به نفع آمریکا بوده است و تنها ۱۵ درصد برای ایران منفعت خواهد داشت، اما شاهد آن هستیم که آمریکا با یک بدعهدی کامل حتی زیر بار همان تعهداتی هم که داده است نمی رود.

آیت الله دری نجف آبادی در ادامه پیرامون سرنوشت برجام افزود: برجام یک توافق نامه و معاهده بین المللی به حساب می آید و اگر آمریکا بخواهد آن را اجرا نکند ماهیت سلطه گری این کشور را نمایان خواهد کرد.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی با اشاره به اینکه اقتصاد مقاومتی تنها راه درمان مشکلات کشور است، بیان کرد: ما باید به توانایی های داخلی تکیه کنیم و با تمام توان و همت تولید را جدی بگیریم.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی با اشاره به لزوم توجه بیش از پیش به توانایی ها و ظرفیت های داخلی گفت: جای جای استان مرکزی ظرفیت های بی نظیری در زمینه ی تولید دارد و باید مسئولان امر اقدامات و برنامه ریزی لازم جهت بهره برداری از این امکانات را صورت دهند.

وی بر ضرورت ساماندهی و حمایت با برنامه از صنایع بزرگ، متوسط و کوچک استان به منظور خروج از بحران و تعطیلی کارخانجات و بیکاری کارگران تاکید کرد و افزود: واحدهای بزرگ تولید استان که بسیاری از آن ها در خاورمیانه نمونه هستند باید احیا شوند و هر گونه کوتاهی در مسئولیت و بی توجهی به ظرفیت ها خیانت محسوب می شود.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی با اشاره به اینکه بسیاری از کارخانجات بزرگ با مشکلات بسیار زیادی روبرو هستند گفت: دولت باید با حمایت جدی، کارخانجات را نسبت به پرداخت معوقات کارگران کمک کند.

انتهای پیام/

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار