تابناک:رئيس پليس راهور استان از توقيف يک دستگاه خودروي پژو 405 با بيش از 20ميليون ريال خلافي در اراک خبر داد.
کد خبر: ۳۲۶۵۶۵
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۴ 09 November 2016

به گزارش تابناک مرکزی، سرهنگ"ابوالفضل اميدي "در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس،گفت: روزگذشته يكي از تيم هاي گشت پليس راهنمايي و رانندگي استان، هنگام كنترل وضعيت تردد در محدوده ميدان جهاد يک دستگاه خودروي سواري پژو 405 متخلف را به علت تخطي از قوانين راهنمايي و رانندگي متوقف کردند.

وي افزود: با استعلام صورت گرفته مشخص شد، خودروي مذکور داراي 20 ميليون ريال خلافي بوده و اين مقدار جريمه تاکنون پرداخت نشده كه به موجب قانون خودرو توقيف و روانه پاركينگ شد.

محموله دو ميليارد ريالي ظروف شيشه اي توقيف شد

جانشين فرماندهي انتظامي استان از توقيف يك محموله قاچاق ظروف شيشه به ارزش دو ميليارد ريال در عمليات مأموران پليس آگاهي اين استان خبر داد.

سرهنگ "يوسف سپهوند" در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس در اين باره گفت:در تداوم طرح هاي مبارزه با قاچاق كالا، مأموران پليس آگاهي استان در انجام تحقيقاتي از عبور محموله اي بزرگ از ظروف شيشه اي قاچاق توسط دو دستگاه خودروي كاميون از محورهاي مواصلاتي استان باخبر شدند.

وي افزود: بلافاصله برنامه ريزي هاي لازم براي شناسايي و توقيف خودروها در دستور كار قرار گرفت و سرانجام روز گذشته مأموران انتظامي موفق شدند خودرو ها را در يكي از جاده هاي استان شناسايي و متوقف كنند.

جانشين فرماندهي انتظامي استان مركزي در ادامه بيان داشت:‌ در تحقيقات اوليه رانندگان خودروها اذعان داشتند كه بار خودروها ذرت است و قصد انتقال آن به تهران را دارند.

سرهنگ سپهوند تصريح كرد: با بررسي دقيق مأموران پليس آگاهي استان،‌ مشخص شد كه بار خودروها به غير از غلات است و به صورت قاچاق حمل مي شود.

وي ادامه داد: در بازرسي انجام شده از دو دستگاه خودرو، تعداد يك هزار و نه كارتن انواع ظروف شيشه اي قاچاق به ارزش تقريبي دو ميليارد ريال كشف شد.

جانشين فرماندهي انتظامي استان مركزي با بيان دستگيري سه نفر در اين عمليات خاطرنشان كرد:‌ دستگيرشدگان براي برخورد قانوني به اداره تعزيرات حكومتي شهرستان اراك معرفي و هر سه نفر با قرار قانوني روانه زندان شدند.

پلمب 2 کافي شاپ متخلف در اراك

در طرح نظارتي پليس استان دو واحد کافي شاپ متخلف در اراک شناسايي و پلمب شد

سرگرد"مهدي تقوي نيا" رئيس اداره نظارت بر اماكن عمومي فرماندهي انتظامي استان مركزي در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس گفت:‌ در تداوم طرح هاي نظارتي و امنيت بخش پليس استان، روز گذشته از تعدادي از کافي شاپ در سطح شهر اراك بازديد شد.

وي افزود: در اين طرح نظارتي دو کافي شاپ به علت تخلفات صنفي پلمب و به يک کافي شاپ متخلف در خصوص استفاده از نام و نماي غير مجاز اخطار داده شد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار