تابناک: فرمانده انتظامي استان از دستگيري اعضاي يك باند سرقت در عمليات پليس استان و اعتراف آنها به سرقت و اوراق 80 دستگاه خودرو از استان هاي البرز و تهران خبر داد.
کد خبر: ۳۲۵۸۵۸
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۶ 08 November 2016

به گزارش تابناک مرکزی، سردار كيومرث عزيزي گفت: در اوايل مهر ماه سال جاري در تحقيقات ماموران پليس آگاهي شهرستان ساوه يك دستگاه خودروي پرايد داراي سابقه سرقت از شهرستان كرج را در يكي از خيابان هاي شهر شناسايي و بلافاصله خودرو را متوقف و راننده را دستگير مي كنند.

وي افزود: در روند رسيدگي به پرونده و طي هماهنگي با دستگاه قضائي و در بازرسي انجام شده از منزل فرد دستگير شده، يك دستگاه خودروي پرايد سرقتي ديگر نيز كشف شد كه متهم اذعان داشت كه خودروها را مدتي پيش از متصدي يك گاراژ در شهرستان زرنديه كه در زمينه فروش و اوراق خودروهاي سرقتي فعاليت دارد ، خريداري كرده است.

اين مقام ارشد انتظامي استان ادامه داد: بلافاصله تيمي مشترك از كارآگاهان پليس آگاهي استان، شهرستان ساوه و زرنديه بررسي تخصصي موضوع را آغاز و با جمع آوري اسناد ومدارك لازم متصدي گاراژ دستگير کردند.

فرمانده انتظامي استان مركزي تصريح كرد:‌ در نخستين مرحله از تحقيقات كارآگاهان پليس ، متهم دستگير شده معترف شد كه به زودي دو دستگاه خودروي پرايد كه توسط دو سارق از كرج سرقت شده، براي اوراق كردن در اختيار او قرار مي گيرد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار