تابناک: سارق سابقه دار بعد از دستگيري در عمليات كارآگاهان پليس آگاهي استان به 25 فقره سرقت از خانه باغ هاي اطراف شهر اراك اعتراف كرد.
کد خبر: ۳۲۵۸۴۷
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۵ 08 November 2016

به گزارش تابناک مرکزی، سرهنگ سيد نورالدين حسيني رئيس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي استان مركزي در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس در بيان جزئيات اين خبر گفت:‌ در پي اعلام گزارش هايي در خصوص سرقت از خانه باغ هاي اطراف شهر اراك، بررسي موضوع به تيمي تخصصي از كارآگاهان اداره مبارزه با سرقت ارجاع شد.

وي با بيان اينکه در تحقيقات كارآگاهان پليس، سرنخ هايي از انجام سرقت ها توسط دزدي سابقه دار به دست آمد و دستگيري وي در دستور كار پليس قرار گرفت، افزود: ماموران مخفيگاه متهم را شناسايي و فعاليت وي را تحت مراقبت نامحسوس قرار دادند.

اين مقام انتظامي با بيان اينکه زماني كه سارق در حال سرقت از خانه باغي در اطراف شهر اراك بود، دستگير و براي تكميل تحقيقات به پليس آگاهي استان منتقل شد، بيان داشت: با ارائه اسناد و مدارك از سوي كارآگاهان پليس، متهم به 25 فقره سرقت از خانه باغ هاي اطراف شهر اراك اعتراف كرد.

وي ارزش كالاهاي سرقت شده توسط اين فرد را در حدود 500 ميليون ريال ارزيابي كرد و اظهار داشت:‌ در ادامه مراحل رسيدگي به پرونده، خريدار اموال مسروقه نيز در عملياتي دستگير و هردو متهم با تعيين قرار وثيقه قانوني از سوي مقام قضائي روانه زندان شدند.

رئيس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي استان مركزي در پايان عدم رعايت نكات ايمني در راه هاي ورودي ساختمان و اعتماد بي جا و فراهم كردن زمينه حضور افراد نامطمئن و ناشناس در محوطه ساختمان را از مهم ترين علت هاي بروز سرقت از منازل و اماكن خصوصي دانست و از شهروندان خواست در صورت رويت هر گونه موارد مشكوك، مراتب را از طريق تلفن 110 به پليس اعلام كنند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار