معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار خبر داد؛
تابناک: ظفر افشون با بیان اینکه ظرف مدت دو هفته آینده قرار شده است مبلغی بالغ بر 6 میلیارد تومان به حساب شرکت هپکو واریز شود گفت : از سازمان خصوصی سازی انتظار داریم با پیگیری های صورت گرفته نهایتا تا پایان آذر ماه تکلیف مالکیت جدید شرکت هپکو را مشخص کند.
کد خبر: ۳۲۴۷۷۱
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۸ 06 November 2016

به گزارش تابناک مرکزی، عصر امروز جلسه بررسی آخرین وضعیت شرکت هپکو و رسیدگی به مشکلات پیش رو با حضور ظفر افشون معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار ،شکرالله حسن بیگی معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی استاندار مرکزی و حضور نماینده سازمان خصوصی سازی و مدیران کل و مسئولین مربوطه و مدیرعامل این شرکت برگزار شد.

ظفر افشون در گفتگو با صدا و سیمای شبکه آفتاب با بیان اینکه در این جلسه نماینده کارگران نیز حضور داشت و تمام دستگاه های مرتبط برای دفاع از حقوق کارگر به میدان آمدند گفت: مدیریت شرکت هپکو دچار اشتباهاتی در گذشته شده است از جمله اینکه به زعم مدیریت شرکت هپکو سرمایه گذاری جدید می توانسته است رفاهیات کارگران شرکت هپکو را افزایش دهد لذا در مناطق دیگری از کشور شرکت هایی جدید را ایجاد کرده است اما این شرکت ها براساس پیش بینی های صورت گرفته سوآوری لازم را نداشته اند که این امر باعث بروز مشکلات فراوانی برای شرکت هپکو شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار از فشار بر هیات مدیره شرکت هپکو برای توقف و عدم گسترش سرمایه گذاری با توجه به شرایط بحرانی شرکت هپکو خبر داد و بیان کرد: ظرف مدت دو هفته آینده قرار شده است مبلغی بالغ بر 6 میلیارد تومان به حساب شرکت هپکو واریز شود.

افشون با اعلام اینکه این مبلغ در خصوص پرداخت معوقات کارگران شرکت هپکو مصرف خواهد شد تصریح کرد: پنج شنبه این هفته مبلغ 3 میلیارد و پنج شنبه آینده نیز مابغی مبلغ توافق شده به حساب مورد نظر واریز می شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار تسریع در تعیین تکلیف مالک جدید شرکت هپکو از طریق سازمان خصوصی سازی را خواستار شد و خاطر نشان کرد: قریب به هشت ماه است تغییر سهامدار شرکت هپکو مطرح شده است و خریدار جدید اعلام آمادگی کرده است که انتظار داریم با پیگیری های صورت گرفته نهایتا تا پایان آذر ماه این اتفاق عملی شود.

افشون از رفع موانع برای سرمایه گذاری در شرکت هپکو از جمله انتقال پول خبر داد و گفت: برای خارج شدن شرکت هپکو از رکود قرارداد جدیدی از طریق وزارت راه و شهرسازی برای تولید 1000 دستگاه ماشین آلات سنگین راهسازی منعقد می شود تا حداقل شرکت هپکو برای مدت سه سال کار آماده در پیش داشته باشد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار