خطیب نماز جمعه اراک؛
تابناک: آیت الله دری نجف آبادی با بیان اینکه از برنامه هایی چون سرمایه گذاری خارجی معجزه و خیری نصیب ملت ایران نمی شود و مشکلات بیکاری و اشتغال جوانان را حل نمی کند گفت: در استان مرکزی متاسفانه همبستگی جدی ایجاد نمی شود و بنده علی رغم داشتن ایده ها و برنامه های کلیدی و راهبردی صدای لبیک مسئولان و مردم را نمی شنوم.
کد خبر: ۳۲۳۳۰۵
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۴ 04 November 2016

به گزارش تابناک مرکزی، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک در خطبه های این هفته نماز جمعه در مصلی بیت المقدس مبارزه با استکبار را دائمی و همیشگی خواند و گفت: اسلام از روز اول با دیکتاتورها و مستکبرین در حال مبارزه بوده است و فرهنگ مقدس مبارزه و جهاد و دفاع از مظلومان در آیین و مکتب ما نهادینه شده است.

آیت الله دری نجف آبادی روز ملی مبارزه با استکبار را به عنوان پرچم مقاومت، مردانگی، عزت وشرف مردم ایران قلمداد کرد که تبیین گر شعار هیات من الذله عاشورای امام حسین علیه اسلام است و افزود: وجود مستکبران و صهیونیزم جهانی در منطقه برای جلوگیری از انسجام و وحدت امت اسلامی است و ایران اسلامی بر اساس آرمان امام و شهدا با قدرت راه مبارز ه و مقابله با زورگویان را ادامه خواهد داد.

خطیب نماز جمعه اراک با بیان اینکه از ارتباط با آمریکا هیچ خیری عائد ملت ایران نمی شود برجام را به عنوان نمونه قابل لمس برای مردم نام برد و خاطر نشان کرد: با همت بلند، صرفه جویی و قناعت که از واجب ترین اعمال است باید بر مشکلات فائق آمد و این کار شدنی است.

امام جمعه اراک با توصیه به اغنیا برای سرمایه گذاری و تولید به منظور کاهش بیکاری و ایجاد اشتغال در کشور اکتفا نکردن به وعده های دولت را خواستار شد و بیان کرد: از برنامه هایی چون سرمایه گذاری خارجی معجزه و خیری نصیب ملت ایران نمی شود و مشکلات بیکاری و اشتغال جوانان را حل نمی کند.

آیت الله دری نجف آبادی تلاش برای استفاده بهینه از منابع ملی را در جهت ایجاد واحدهای تولیدی مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد: در استان مرکزی متاسفانه همبستگی جدی ایجاد نمی شود و بنده علی رغم داشتن ایده ها و برنامه های کلیدی و راهبردی صدای لبیک مسئولان و مردم را نمی شنوم.

امام جمعه اراک با انتقاد از نحوه واگذاری واحدهای تولیدی استان مرکزی که به عنوان سرمایه های ملی هستند بر اساس اصل 44 از لزوم نظارت جدی بر واگذاری ها سخن گفت و بیان کرد: دولت باید احساس مسئولیت کند تا واحدهای تولیدی که می توانند نیازها را برآورده کنند در جهت تولید واقعی و تحقق اقتصاد مقاومتی فعالیت کنند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی اربعین را مکتب، فرهنگ و چراغ راهی خواند که بیانگر زنده بودن معنویت، اهداف، راه و آرمان حسین ابن علی است و گفت: در حدود 13 هزار نفر از استان مرکزی در سامانه برای شرکت در مراسم جهانی اربعین ثبت نام کرده اند و امروز هم به همت اداره کل اوقاف و امور خیریه و حج و زیارت استان مرکزی اجتماع بزرگ زائران اربعین در مصلی شکل گرفت.

آیت الله دری نجف آبادی زیارت اربعین را بیعت مجدد با سرور و سالار شهیدان و وفاداری به مکتب عاشورا دانست و افزود: مردم وفادار به مکتب و اهل بیت عصمت و طهارت با اخلاق و هویت عمیق اسلامی در این همایش بزرگ شرکت خواهند کرد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۸
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۴
سلام حاج اقای دری.مگه شما وقت وفرصت داریدکه مردم راببینی.؟من اطلاع دارم افرادموثروسرشناسی خواستندبهت کمک کنندوقت ملاقات بهشون ندادی.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۴
برخلاف نظر آقای دری بنده اعتقاد کامل دارم با سرمایه گذاری خارجی بخش عمده مشکلات حل خواهد شد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۴
هیچ خارجی دلسوزایرانی نیست.وهرگزاشتغال ومعیشت مردم واقتصادمملکت باکمک خارجی حل نمیشه.یعنی بیگانه اصولا باتفکرشیعه دشمن هست وخارجیها طبعا به دشمن خودشون که انراایران میدانند هرگز کمک نمیکنند.ضمناانهاخودشون هزاران مشگل دارند.اتفاقا به نفت وثروت ایران طمع دارند.
یعقوبی ازاراک
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۴
سلام اقای دری نگفته سرمایه گذاری خارجیها بی ثمره .ایشان میگه معجزه نمیکنه واین کاملا حرف درستیه.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۴
خارجی ها دلسوزهم باشنداین حرف درستیه که معجزه نمیکنند.معجزه بوسیله مردم ایران درسایه اقتصادمقاومتی بدست میاد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۴
پیشنهادمیکنم حاج اقای دری ارامترسخن بگوید.ضمنا خیلی خیلی رسانه ای هست .شایدچندین برابرمقام رهبری.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۵
حاج اقای دری بسیارانسان شایسته وتوانمندیست.
محسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۹
حاج اقای دری نعمتی است برای استان.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار