نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی؛
تابناک: آیت الله دری نجف آبادی با تاکید بر اینکه نباید از بحث استکبارستیزی دست برداشت، گفت: این چه توافقی است که ما همه امتیازات را دادیم از جمله بحث آب سنگین خنداب، کاهش مواد غنی شده و کاهش تعداد سانتریفیوژها را که برایش این همه زحمت کشیدیم اما در مقابل آمریکایی ها چه غلطی کردند هر روز بهانه جدید می آورند.
کد خبر: ۳۲۳۱۲۷
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۵ 03 November 2016

به‌ گزارش تابناک مرکزی، آیت‌الله دری نجف‌آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی پیش از ظهر امروز در مراسم راهپیمایی 13 آبان که با حضور اقشار مختلف مردمی در مصلی بیت‌المقدس شهرستان اراک برگزار شد با تاکید بر عبرت آموزی از تاریخ گفت: اگر کشوری می خواهد پایدار و با استقلال باقی بماند باید از درس های تاریخ عبرت بگیرد.

وی افزود: می‌توان با بهره‌گیری از تجربیات تاریخ برای آینده عبرت گرفت و حکومتی ماندگار، پایدار و جاودان را بنا کرد؛ عبرت آموزی از تاریخ در دین مبین اسلام نیز مورد تاکید قرار گرفته است.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی در سال‌های نخست که جرقه انقلاب اسلامی توسط حضرت امام خمینی(ره) زده شد، محقق نگشت؛ این استقلال و اقتدارِ امروز نتیجه 15 سال تبعید و رنج حضرت امام راحل، مقام معظم رهبری و دیگر علما و مجاهدینی است که برای به ثمر نشستن نهال انقلاب رنج و سختی را تحمل کردند.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی با اشاره به تحمیل جنگ هشت سال رژیم بعث عراق به ملت ایران گفت: با تسخیر خرمشهر به دست نیروهای بعث عراق صدام مدعی شد که اگر رزمندگان اسلام بتوانند خرمشهر را آزاد کنند کلید بصره را به آنان می‌دهد نتیجه را دیدیم که چه شد صدام در مقابل سپاه مقتدر ما خوار و ذلیل شد.

پیروزی با تکیه بر قدرت ایمان در دوران دفاع مقدس حاصل شد

وی ادامه داد: سپاه اسلام با قدرت ایمان جبهه دشمن را تصاحب کرد و دشمن را از خانه و کاشانه ما بیرون راند؛ حال اگر ملتی قدردان این رشادت‌ها و ایثارگری‌ها نباشد به مانند درخت بی‌ریشه‌ای می ماند که در مقابل طوفان حوادث یا وزش هر بادی نمی تواند دوام بیاورد و به مانند علف هرز بر زمین می افتد.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: اگر ملتی ریشه‌های تاریخی خود را بشناسد و این ایثارها را قدر بداند و قدردان زحمات حضرت امام خمینی(ره) باشد که برای بارور شدن درخت انقلاب و اسلام چه زحماتی را کشیدند بی شک می تواند در مقابل هر حادثه‌ای یا توطئه‌های بیگانگان بایستد.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی بیان کرد: ملتی که قدردان زحمات باشد می‌فهمد چه کیمیای ارزشمندی را به دست آورده و چگونه باید آن را حفظ کند و حاضر نیست زیر بار ظلم دشمن برود؛ حاضر نیست به دشمن اجازه دهد به هر شکلی در هر عرصه‌ای نفوذ کند چراکه می داند بابت این دُر گرانبها صدها سال رنج کشیده و صدها شهید داده است.

اقتدار امروز با وعده‌های پوچ از بین نمی رود

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: عباس‌های بزرگی را برای رسیدن به این استقلال و آزادی در خیمه‌گاه خمینی کبیر تقدیم نظام اسلامی کردیم، سرمایه گرانبهایی که با خون هزاران شهید حاصل شده است هرگز از بین نمی رود و تحت تاثیر وعده‌های پوچ دشمن قرار نمی گیرد.

وی افزود: همه دانشجویان، دانش آموزان، اساتید، حوزه‌های علمیه و اقشار مختلف مردمی در کنار مسئولین باید تاریخ گذشته را به نحو احسن بشناسند، تاریخ مجاهدت مردان مرد و فداکاری مجاهدینی که برای قدرت، عظمت، استقلال و امنیت این ملت از هر گونه فداکاری دریغ نکردند تا سرمایه انقلاب اسلامی در منطقه شکل بگیرد.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی با اشاره به با تاکید بر وظیفه امروز ملت ایران گفت: عالی‌ترین درس ها را باید از تاریخ آموخت و از همه مهمتر حافظ آرمان‌ها و ارزش هایی باشیم که حضرت امام خمینی(ره) برایمان به ودیعه گذاشتند؛ و امروز مقام معظم رهبری نسبت به آن تاکید دارند.

باید حافظ اسلامی باشیم که به مستکبرین "نه" می گوید

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: حفظ اسلام در مقابل سایر اسلام‌های انحرافی امری واجب است؛ باید بدانیم دنبال چه هستیم ثروت و قدرت، رفاه و آسایش منهای ایمان، ولایت با اسلام یا قدرت‌های پوشالی، امروز جوانان و دانش آموزان و مربیان و معلمان مبلغان دین اسلام هستند آن هم اسلامی که به قدرت‌های مستکبر "نه" می گوید.

باید در مقابل سردمدارن کفر ایستاد

وی افزود: اسلام ناب محمدی در مقابل زیاده‌خواهی های آمریکا و دشمنان اسلام ایستاده و خواهد ایستاد؛ آمریکا از کودتای 28 مرداد تا به امروز همواره به ملت ایران خیانت کرده است.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی با تاکید بر اینکه نباید از بحث استکبارستیزی دست برداشت، گفت: باید در مقابل سردمداران کفر و استکبار ایستاد و به آنان "نه" بگوئیم و هرگز سر تسلیم پائین نیاوریم.

نماینده ولی‌فقیه در داستان مرکزی با یادآوری نگرانی‌های مقام معظم رهبری در بحث مذاکره با آمریکا گفت: زمانی که نزد مقام معظم رهبری بودم و گفتم از آینده این موضوع نگرانم فرمودند "ما هم نگران هستیم"؛ حال می بینیم که نزدیک به یک سال گذشته ولی هنوز تحریم‌ها را برنداشته‌اند که هیچ، حتی همانطور که خود جان‌کری هم گفت تحریم‌های شدیدتری را علیه ملت ایران اعمال کرده‌اند.

این چه توافقی است که هیچ حاصل نشد؟

وی افزود: این چه توافقی است که ما همه امتیازات را دادیم از جمله بحث آب سنگین خنداب، کاهش مواد غنی شده و کاهش تعداد سانتریفیوژها را که برایش این همه زحمت کشیدیم اما در مقابل آمریکایی ها چه غلطی کردند هر روز بهانه جدید می آورند.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی تاکید کرد: همه باید هوشیار باشیم و فریب دقلکاری شیادان را نخوریم، برخی می گویند آمریکا به ما کمک خواهد کرد! ولی ملت ایران این را نمی خواهد کشوری را می خواهند که با اقتدار و با تکیه بر توان و ظرفیت داخلی خود در جهان مطرح شود نه کشوری که تحت سلطه آمریکا باشد.

پیشرفت منهای آمریکا هم حاصل می شود

نماینده ولی‌فقیه در داستان مرکزی تصریح کرد: می شود منهای آمریکا به پیشرفت و رشد دست پیدا کرد به شرط اینکه خود را برای جهادکبیر و حضور در صحنه جنگ اقتصادی آماده کنیم؛ متاسفانه رهنمودهای مقام معظم رهبری درباره اصل 44، سبک زندگی ایرانی اسلامی و اقتصادمقاومتی به بدترین نحو ممکن اجرا شد.

هر یک از ما افسران عرصه اقتصادمقاومتی هستیم

وی ادامه داد: اصل 44 که مود نظر مقام معظم رهبری بود بنا بود انقلاب اقتصادی را رقم زند نه اینکه صنایع بزرگ به تعطیلی کشیده شود و سرمایه سوزی و آتش زدن منابع کشور حاصل شود.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی اقتصاد مقاومتی را برای 80 میلیون جمعیت ایران دانست و گفت: هر یک از ما افسران جنگ اقتصادی هستیم و باید با هوشیاری هرچه تمام در مقابله با جنگ نرم، جنگ اقتصادی، جنگ نظامی، نفوذ و دزدی‌هایی که از بیت المال صورت می گیرد بایستیم.

نماینده ولی‌فقیه در داستان مرکزی با تاکید بر اختلاس های شکل گرفته در کشور گفت: 8 هزار میلیارد برداشت از صندوق فرهنگیان چه خبر است؟ چرا باید اجازه داده شود این همه اتفاق بیافتد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: باید بانک ها به فکر بازکردن گره از مشکلات اقتصادی کشور باشند و فقط خدمت را سرلوحه کارشان قرار دهند؛ 18 درصد سود تسهیلات اقتصادی، داریم به کجا می رویم؟ در جمهوری اسلامی ایران ربا حرام است آن وقت پول را با پول معامله می کنیم! آقایون بانک ها بدانید پول ذاتا بی ارزش است.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی در پایان خاطرنشان کرد: باید با رهبری داهیانه مقام معظم رهبری و لبیک گویی به منویات ایشان به کشوری مقتدر در منطقه تبدیل شویم که بتواند در مقابل هر جریان استکباری بایستد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار