تابناک: مسابقات پرس سینه IPF قهرمانی آسیا به میزبانی تاشکند ازبکستان برگزار شد و خانواده ساوجی پاورلیفتینگ ایران موفق شدند ضمن رکوردشکنی مدال طلا را بر گردن بیاویزند.
کد خبر: ۳۲۳۱۲۶
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۷ 03 November 2016

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از فارس، رضا سقایی (پدر) که نایب قهرمانی رقابت‌های جهانی ژوهانسبورگ را یدک می‌کشید در رده پیشکسوتان بر روی تخته رفت و در دسته 105 کیلو با مهار وزنه 210 کیلوگرمی قهرمان قهرمانان آسیا شد، همچنین نمایندگان قزاقستان و افغانستان به ترتیب دوم و سوم شدند.

خانواده سقایی در صدر مسابقات پاورلیفتینگ قهرمانی آسیا قرار گرفتند/ نوجوان ساوجی رکورد آسیا را شکست

مهدی سقایی فرزند این خانواده نیز که نایب قهرمان پرس سینه نوجوانان جهان است، موفق شد با شکستن رکورد آسیا در وزن خود به میزان 2.5 کیلوگرم و با بالا بردن وزنه 182.5 قهرمان بلامنازع آسیا شود.

رضا سقایی و فرزندانش ثابت کردند که ورزش با قرار گرفتن در سبد خانوار می‌تواند زمینه ساز موفقیت‌های فرهنگی و اجتماعی بی‌شماری شود و عامل موفقیت باشد.

خانواده سقایی در صدر مسابقات پاورلیفتینگ قهرمانی آسیا قرار گرفتند/ نوجوان ساوجی رکورد آسیا را شکست

موفقیت‌های این خانواده تا حدی اثرگذار و روحیه بخش بود که مجله بین‌المللی و رسمی IPF با قرار دادن تصویری از اعضای خانواده سقایی بر روی جلد مجله، آنها را به عنوان یک نماد خانوادگی ورزش با نام مردان آهنین ایرانی به دنیا معرفی کرده است.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار