تابناک: دکتر طاهراحمدی در بیانه خود آورده است: امروز به برکت انقلاب اسلامی و معمار بزرگ آن؛ امام راحل (ره) و رهبری داهیانه مقام معظم رهبری ( مد ظله العالی)، روحیه استقلال طلبی و خودباوری از مرزهای ایران اسلامی فراتر رفته و همه ملت‌های عدالت‌خواه با تاسی از شعارهای جمهوری اسلامی ایران بر نفی نظام سلطه جهانی خواهان دگرگونی عمیق در ساختار قدرت و برقراری نظام نوین بر مبنای عدالت و معنویت هستند.
کد خبر: ۳۲۲۷۱۵
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۱ 02 November 2016

به گزارش تابناک مرکزی، متن پیام دکتر طاهراحمدی به این شرح است:

بِسمِ الله اَلرَّحمنِ اَلرَّحیم

سیزدهم آبان‌ماه، روز تقابل حقیقت با خصلت‌های ناپسند قدرت طلبان و باطل اندیشان محسوب می‌شود

سیزدهم آبان‌ماه، یادآور روزهای شگفت و تحسین برانگیز ملت شریف ایران اسلامی در آفرینش رویدادهای بزرگ وسرنوشت‌ساز برای "نفی سلطه" است، همچنان که رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی)، فرمودند "اساس سعادت در یک جامعه عبارت است از این که آن جامعه بتواند مستقل زندگی کند، بیندیشد، سازندگی کند، در کمال استقلال راه خود را برود و هدف خود را انتخاب کند. پس استقلال، اساس این حرکت مهمّ اسلامی است".

بی شک سیزدهم آبان برگی زرین از تاریخ انقلاب اسلامی است که به دل های مومنان جسارت استکبارستیزی و درس بزرگ شهادت و دلیری آموخت و ترجمان این واقعیت شد که سرانجام دیوار ستم، شکستنی است.

یوم‌الله 13 آبان، روز مبارزه با استکبار جهانی و روز تجلی وحدت ملی، سالروز 3 رویداد بسیار مهم، تاثیرگذار و تعیین کننده در جریان و بستر تاریخی انقلاب میهن اسلامی مان است.

تبعید حضرت امام خمینی(ره) به ترکیه به علت مخالفت با لایحه ننگین کاپیتولاسیون در سال 1343، شهادت دانش آموزان مظلوم و بی‌دفاع به دست رژیم پهلوی در سال 1357و همچنین تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در 13 آبان سال 1358 که به عنوان یکی از وقایع به یاد ماندنی تاریخ انقلاب است و روز تقابل حقیقت با خصلت‌های ناپسند قدرت طلبان و باطل اندیشان محسوب می‌شود.

بی دلیل نمی باشد وقتی که معمار کبیر انقلاب اسلامی،امام خمینی(ره) این روز را انقلاب دوم نامیدند، زیرا به دل های مؤمنان قوت بخشید و غروری مقدس و حماسه آفرین را در آنان زنده کرد. پرتوی تابناک از انوار الهی بر آنان تابانید و درس هایی بزرگ از شهادت و رشادت و دلیری به آنان آموخت.

امروز به برکت انقلاب اسلامی و معمار بزرگ آن؛ امام راحل (ره) و رهبری داهیانه مقام معظم رهبری ( مد ظله العالی)، روحیه استقلال طلبی و خودباوری از مرزهای ایران اسلامی فراتر رفته و همه ملت‌های عدالت‌خواه با تاسی از شعارهای جمهوری اسلامی ایران بر نفی نظام سلطه جهانی خواهان دگرگونی عمیق در ساختار قدرت و برقراری نظام نوین بر مبنای عدالت و معنویت هستند.

با گرامیداشت یاد همه شهدای انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی و این روز بزرگ، که تبلور بینش، آگاهی و پیشگامی دانش آموزان و دانشجویان در عرصه مبارزه با استکبار و بیدادگری است، دانشگاهیان و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اراک همچون گذشته، همگام با اقشار مختلف مردم قدرشناس ایران و استان مرکزی در مراسم راهپیمایی 13 آبان، حضوری فراگیر و گسترده خواهند داشت و ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های والای انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، خشم و انزجار خود را از استکبار جهانی ابراز می‌نمایند.

دکتر حسن طاهر احمدی -  12 آبان 1395

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار