تابناک: مرد جواني كه روز گذشته به خاطر اختلاف ملكي عموي خود را روز گذشته در تفرش به قتل رساند، در عمليات ماموران پليس شهرستان دستگير شد.
کد خبر: ۳۲۱۹۱۰
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۱ 01 November 2016

به گزارش تابناک مرکزی، سرهنگ "روح الدين يوسفوند" در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس در اين باره گفت:‌ بعداز ظهر روز گذشته گزارشي در خصوص نزاع و درگيري در يكي از روستاهاي شهرستان به مركز فوريت هاي پليس 110 اعلام شد كه بلافاصله تيمي از ماموران انتظامي براي بررسي موضوع به محل اعزام شدند.

وي با بيان شروع تحقيقات تخصصي پليس از زمان اعلام اين خبر، افزود: با حضور تيم انتظامي در محل مشخص شد كه پسري 21 ساله با عموي خود به واسطه اختلاف ملكي درگير شده و با يك قبضه سلاح به سمت وي تيراندازي كرده كه باعث مجروح شدن عموي خود شده و بلافاصله از محل فرار كرده است.

فرمانده انتظامي تفرش ادامه داد:‌ بلافاصله فرد مجروح به بيمارستان انتقال مي شود كه بعد از ساعتي به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست مي دهد.

سرهنگ يوسفوند بيان داشت:‌ در مراحل اوليه تحقيقات و با ارجاع پرونده به پليس آگاهي شهرستان و در بررسي هاي انجام شده از سوي ماموران انتظامي مشخص شد كه اسلحه اي كه در اين درگيري مورد استفاده قرار گرفته است داراي مجوز بوده است.

اين مقام انتظامي خاطر نشان كرد: با برنامه ريزي انجام شده از سوي كارآگاهان پليس آگاهي، قاتل ساعاتي بعد از وقوع قتل در مسير جاده تفرش به ساوه در داخل يك خودروي عبوري شناسايي و دستگير شد.

فرمانده انتظامي شهرستان تفرش افزود: متهم پرونده براي سير مراحل قانوني به دستگاه قضايي معرفي شد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار