تابناک: پرواز اراک به نجف اشرف که به عنوان آخرین اعزام هوایی عتبات استان مرکزی تا پایان ایام اربعین به شمار میرفت و قرار بود امروز، سه‌شنبه ۱۱ آبان‌ماه انجام شود لغو شد.
کد خبر: ۳۲۱۹۰۱
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۰ 01 November 2016

به گزارش تابناک مرکزی، خلیل دل‌پاک، مدیرکل حج و زیارت استان مرکزی، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، گفت: به دلیل عدم تأمین هواپیما از طرف شرکت هواپیمایی زاگرس، پرواز اراک به نجف اشرف امروز، سه‌شنبه ۱۱ آبان‌ماه لغو شد.

وی ادامه داد: این پرواز قرار بود ساعت ۶ بعد از ظهر با حضور ۱۶۰ نفر از زائرین عتبات عالیات از فرودگاه اراک به مقصد نجف اشرف انجام شود که به دلیل لغو پرواز، زائرین عتبات عالیات از طریق فرودگاه تهران به نجف اشرف عازم شدند.

مدیرکل حج و زیارت استان مرکزی تصریح کرد: تاکنون دو اعزام هوایی زائرین عتبات عالیات به نجف اشرف از طریق فرودگاه اراک صورت گرفته است که آخرین اعزام هوایی زائران چهارشنبه، ۵ آبان با حضور ۴ کاروان زیارتی که بالغ بر ۱۶۰ نفر بودند انجام شد.

دل‌پاک در پایان بیان کرد: تا پایان اربعین اعزام هوایی کاروان‌های زیارتی نخواهیم داشت و پرواز اراک به نجف اشرف بعد از اربعین به شرط استقبال زائرین از طریق هوایی مجدد راه‌اندازی می‌شود.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار