تابناک: رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دلیجان گفت: دو نفر شکارچی متخلف که در ارتفاعات راونج شهرستان دلیجان اقدام به شکار یک راس قوچ وحشی نموده بودند توسط مامورین یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان دستگیر شدند.
کد خبر: ۳۲۰۰۱۸
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۵ 29 October 2016

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان مرکزی، دو نفر شکارچی متخلف که در ارتفاعات راونج شهرستان دلیجان اقدام به شکار یک راس قوچ وحشی نموده بودند توسط مامورین یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان دستگیر شدند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دلیجان با اعلام این مطلب گفت: در پی گزارش تیراندازی در ارتفاعات راونج مامورین یگان این اداره به سرعت به محل اعزام و موفق به دستگیری این دو شکارچی شدند.

کامبیز خلیلی افزود: از نامبردگان که یک پدر و پسر ساکن دلیجان می باشند علاوه بر لاشه شکار، یک قبضه اسلحه گلوله زنی برنو، تعدادی فشنگ و سایر ادوات شکار کشف و ضبط گردید.

وی اظهار کرد: بر اساس هماهنگی صورت گرفته با دادستان شهرستان دلیجان متخلفین بازداشت و برای طی مراحل قانونی تحویل نیروی انتظامی گردیدند.

خلیلی بیان کرد: این افراد علاوه بر مجازات تعیین شده در ماده ۱۰ قانون شکار وصید موظف به پرداخت یکصد میلیون ریال جریمه ضرر و زیان شکار یک راس قوچ وحشی نیز می باشند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار