سید مهدی مقدسی مطرح کرد؛
تابناک: سید مهدی مقدسی گفت: برای حضور حداکثری در بازارهای داخلی و جهانی ارتقاء کیفیت و استاندارد سازی محصولات یک هدف نیست بلکه یکی از ضرورت های جدی است.
کد خبر: ۳۲۰۰۱۴
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۸ 29 October 2016

به گزارش تابناک مرکزی، سید مهدی مقدسی نماینده مردم شهرستان های اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی ظهر امروز در نخستین جشنواره هنری ترویج فرهنگ استاندارد استقبال مردم خوب استان مرکزی از کاروان دولت تدبیر و امید را ناشی از عملکرد مثبت دولت دانست و گفت: رفتار و عملکرد دولت در بخشهای مختلف از جمله در زمینه سیاست خارجی و مسائل بین المللی و همچنین مسئله اقتصادی مثبت ارزیابی می شود.

مقدسی ادامه داد:  اگر در عملکرد دولت موردی هم باشد در راستای حمایت از دولت آن را مورد نقد و انتقاد قرار خواهیم داد و به وزرا و مراجع  مربوطه منعکس خواهیم کرد.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی از تصویب 912 میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرح های استان در سفر هیات دولت به استان مرکزی سخن گفت و بیان کرد: مصوبات سفر باید پیگیری و اجرایی شوند تا مردم استان از دستاوردهای ارزشمند سفر استفاده کنند و حلاوت و شیرینی آن را بچشند.

مقدسی خاطر نشان کرد: نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی نیز در جهت تحقق مصوبات و به سرانجام رسیدن مطلوب دستاوردهای سفر در کنار مسئولین اجرایی استان هستند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود استاندارد را یک ضرورت عنوان کرد و گفت: تولیدکنندگان داخلی به استاندارد و کیفی سازی محصولات برای افزایش حضور در بازارهای داخلی و جهانی به عنوان یک الزام نگاه نمی کنند بلکه به عنوان یک ضرورت به این مهم نگریسته می شود.

 مقدسی افزود: برای حضور حداکثری در بازارهای داخلی و جهانی ارتقاء کیفیت و استاندارد سازی محصولات یک هدف نیست بلکه یکی از ضرورت های جدی است.

وی، جذب سرمایه گذار را یکی از اولویت های دولت و نمایندگان مجلس شورای اسلامی استان مرکزی عنوان کرد و گفت: انتقال فناوری های نوین و دانش فنی از عوامل مهم جذب سرمایه گذار خارجی است که باید در دستور کار مسئولان قرار گیرد.

مقدسی افزود: 3000 واحد صنعتی در استان مرکزی وجود دارد که برای استاندارد و کیفی سازی محصولات این واحدها باید سازمان استاندارد ایران به این استان نگاه ویژه داشته باشد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در پایان سخنان خود گفت: رعایت استاندارد برای صادرات و افزایش سهم خرید داخلی یک ضرورت اجتناب ناپذیر است نه صرفا یک الزام قانونی.

انتهای پیام/

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار