نماینده ولی فقیه در استان مرکزی مطرح کرد؛
تابناک: نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با بیان اینکه تذکرات لازم در سفر هفته گذشته رئیس جمهور و هیات دولت به استان داده شده است گفت: صنایع استان مرکزی باید منشا آبادانی کشور باشند به جای اینکه با گرفتن وام جیب بانک ها را پر کنند لازم مدیران لایق و کاربلد بر مسند صنایع استان که مانند گنج هستند قرار بگیرند.
کد خبر: ۳۱۹۳۵۱
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۰ 28 October 2016

به گزارش تابناک مرکزی، حجت الاسلام قربانعلی دری نجف آبادی در خطبه های نماز عبادی سیاسی روز جمعه در مصلای بیت المقدس شهر اراک، با بیان اینکه تذکرات لازم در سفر هفته گذشته رئیس جمهور و هیات دولت به استان داده شده است گفت: صنایع استان مرکزی باید منشا آبادانی کشور باشند به جای اینکه با گرفتن وام جیب بانک ها را پر کنند لازم است مدیران لایق و کاربلد بر مسند صنایع استان که مانند گنج هستند قرار بگیرند.

آیت الله دری نجف آبادی ادامه داد: پیوند بین دانشگاه و صنایع باید مستحکم تر شود تا با بهره گیری از علوم و فناوری های روز صنایع استان رونق بیشتری داشته باشند.

وی احداث خط راه آهن سریع السیر در اراک را از واجبات برشمرد تاکید کرد: لزوم احداث راه آهن سریع السیر به مسئولان و دولتمردان انتقال داده شده است همچنین دو محور کردن راه آهن اراک به سمت قم با توجه به رفت و آمدهای همشهریان و جلوگیری از تصادفات جاده ای باید در دستور کار قرار گیرد.

امام جمعه اراک آثار و برکات سفر هیات دولت به استان مرکزی را به حل مشکلات فرهنگی، توجه به ابعاد اقتصاد مقاومتی و اشتغال جوانان به ویژه قشر تحصیل کرده گره زد و بیان کرد: رشد علمی استان و افزایش شرکت های دانش بنیان  باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

خطیب نماز جمعه اراک انفاس قدسیه امام خمینی (ره) را در اعتراض به مصونیت قضایی 46 هزار مستشار و تبعه های آمریکایی در کشور را باعث بیداری مردم دانست و تصریح کرد: محمد رضا شاه که خود مصونیت قضایی مستشاران روسی را لغو کرده بود این بار کشور را در برابر آمریکا خوار و ذلیل کرد تا اعتراض علما، مراجع، روحانیون و مردم به این اقدام توهین آمیز بلند شود.

 آیت الله دری نجف آبادی بیداری و بصیرت امام بزرگوار را مایه خیرو برکت ملت دانست و با اشاره به اینکه کاپیتولاسیون بعد از پیروزی انقلاب توسط شورای انقلاب لغو شد خاطر نشان کرد: آبان ماه پر از روزهای حساس و تاثیر گذار در تاریخ ملت ایران است از تسخیر لانه جاوسی توسط دانشجویان پیرو خط امام گرفته تا شهادت دانش آموزان و دانش جویان دنبال حقیقت همه در این ماه اتفاق افتاده است.

وی با نقل توصیف هایی از شهیدان استان مرکزی رحیم آنجفی را از مردان خداجوی این استان نام برد و بیان کرد: مردم باید در راهپیمایی روز سیزده آبان ماه با شور و حرارت خاصی شرکت کنند و به دهان مستکبران و یاوه گویان مشت بزنند.

انتهای پیام/

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار