رئیس اتاق اصناف استان مرکزی ؛
تابناک: رئیس اتاق اصناف استان مرکزی از مسئولان امر خواست در بخش نامه های خود به اصناف دقت نظر داشته باشند و افزود: حمایت دولت و بسیج از اصناف تولیدی و توزیعی که از نظر تامین مواد اولیه با مشکل مالی روبرو هستند گامی در جهت اقتصاد مقاومتی است.
کد خبر: ۳۱۹۰۳۱
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۰ 27 October 2016

به گزارش تابناک مرکزی، جمشید زند رئیس اتاق اصناف استان مرکزی صبح امروز در بیست و هشتمین  جلسه ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان مرکزی که با حضور سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور در سالن غدیر استانداری مرکزی برگزار شد با بیان اینکه اصناف در بسته حمایتی دولت و جهاد سازندگی مورد بی مهری قرار گرفته است گفت: تسهیلات و برنامه های حمایتی تنها برای افرادی است که تصمیم دارند تازه به شروع به کار کنند.

زند با بیان اینکه امروز اصنافی که از آموزش و انگیزه لازم برخوردارند تنها با مشکل مالی روبرو هستند بیان کرد: توجه و نگاه ویژه ببه بنگاه های کوچک اقتصادی که آماده به کار هستند می تواند تبعات مفیدتری در پی داشته باشد.

رئیس اتاق اصناف استان مرکزی از مسئولان امر خواست در بخش نامه های خود به اصناف دقت نظر داشته باشند و افزود: حمایت دولت و بسیج از اصناف تولیدی و توزیعی که از نظر تامین مواد اولیه با مشکل مالی روبرو هستند گامی در جهت اقتصاد مقاومتی است.

انتهای پیام/

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار