استاندار مرکزی؛
تابناک: محمود زمانی قمی گفت: استاندار مرکزی با مثال قرار دادن کشور چین در تسخیر بازارهای اقتصادی دنیا از طریق احداث کارگاه کوچک خانگی در کنار کارخانه های بزرگ آن را فرمولی بسیار مناسب برای اجرا در ایران دانست و گفت: امروز بسیج با این فرمول در حال حرکت است و فارغ ار بروکراسی اداری که بسیار زمانبر است با انگیزه خدمت به مردم در حال فعالیت هستند که آثار پر بازدهی را در برداشته است.
کد خبر: ۳۱۹۰۱۸
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۷ 27 October 2016

به گزارش تابناک مرکزی، محمود زمانی قمی استاندار مرکزی صبح امروز در بیست و هشتمین  جلسه ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان مرکزی که با حضور سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور در سالن غدیر استانداری مرکزی برگزار شد با بیان اینکه آثار و تحرکات روشنفکران زمان انقلاب به هیچ وجه نمی توانست باعث سرنگونی شاه و استقرار حکومت اسلامی شود گفت: هنگامی که داستان تشکیل حکومت اسلامی به مردم سپرده شد شاهد کسب پیروزی و موفقیت بودیم.

وی ادامه داد: نمونه بارز و آشکار آن در دوران دفاع مقدس تجلی پیدا کرد که اگر تنها به نیروهای دفاعی اکتفا می کردیم و براساس عرف مقابل دشمن قرار میگرفتیم شاید نتیجه به گونه ای دیگر رقم میخورد اما حضور اقشار مختلف مردم در جنگ باعث شد حتی یک میلیمتر از خاک ایران اشغال نشود.  

زمانی قمی بسیج و سپاه را از محکمات و اصول انقلاب برای اداره کشور خواند و بیان کرد: باید مراقب باشیم به هیچ وجه از این اصول عدول نکنیم و این دو نهاد در عرصه اقتصاد موفقیت های چشمگیری داشته اند.

استاندار مرکزی با مثال قرار دادن کشور چین در تسخیر بازارهای اقتصادی دنیا از طریق احداث کارگاه کوچک خانگی در کنار کارخانه های بزرگ آن را فرمولی بسیار مناسب برای اجرا در ایران دانست و گفت: امروز بسیج با این فرمول در حال حرکت است و فارغ ار بروکراسی اداری که بسیار زمانبر است با انگیزه خدمت به مردم در حال فعالیت هستند که آثار پر بازدهی را در برداشته است.

وی خواستار تشکیل کارگروهی متشکل از جهادکشاورزی، دانشگاه علوم پزشکی، آموزش و پرورش، سازمان صنعت معدن و تجارت و سپاه برای پیگیری و پیاده سازی مسائل مطرح شده در جلسه شد و بیان کرد: دستگاه های اجرایی متناسب با آمادگی بسیج سازندگی استان پروژه های روستایی خود را جهت اجرا به سازمان واگذار کنند.

استاندار مرکزی از فرمانداران خواست از ایجاد قطب صنایع تبدیلی حمایت کنند و افزود: جهادکشاورزی، اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی، دانشگاه علوم پزشکی و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی نیز به منظور صدور مجوز راه اندازی واحدهای تولیدی و صنعتی حمایت کنند.

استاندار مرکزی در پایان تصریح کرد: پشتیبانی دستگاه های اجرایی از اردوهای جهادی، هجرت و راهیان نور انجام شود و دستگاه ها و نهادها در برگزاری مراسمات خود از کالای تولید شده داخلی استفاده کنند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار