نماینده مردم شریف اراک، کمیجان و خنداب؛
تابناک: مقدسی با حمایت از مشی اعتدال توام با عقلانیت و منطق، بحث استمرار حمایت از رئیس جمهور را مطرح و خاطر نشان کرد: انتظار می رود در این سفر یادگارهای ارزشمندی از دولت یازدهم به جا گذاشته شود تا شاهد بهره مندی از خدمات با ارزش شما در دوره آتی هم باشیم.
کد خبر: ۳۱۷۳۶۸
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۳ 24 October 2016

به گزارش تابناک مرکزی، سید مهدی مقدسی نماینده مردم شریف اراک،کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی در شورای اداری استان مرکزی که با حضور دکتر حسن روحانی ریاست جمهور در خمین برگزار شد ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدای والا مقام، و تشکراز حضور با شکوه مردم شریف در استقبال از کاروان تدبیر و امید از دغدغه های مردم سخن گفت و عنوان کرد: مسائل و با معاونین رئیس جمهور و وزرا در میان گذاشته شده است و امیدوارم در مصوبات سفرقید شده باشد تا این سفر دستاورد خوبی برای مردم فرهیخته این خطه به همراه داشته باشد.

مقدسی مشکلات فرهنگیان و بازنشستگان فرهنگی در کنار توجه به مسائلی چون اشتغال جوانان، بیمارستانها، راههای مواصلاتی را مهم ذکر کرد و گفت: در بحث کشاورزی به ویژه خرید کشمش باید تمهیدات لازم اندیشیده شود.

عضو کمیسیون صنایع مجلس احیای صنعت، کاهش آلودگی هوا، ساماندهی شهرها و نقاط روستایی، را از دیگر مشکلات مربوط به استان مرکزی دانست و یادآور شد: احیای بافت تاریخی به خصوص بازار اراک و تقویت مراکز فرهنگی ،مذهبی و هنری نیاز به مساعدت های لازم دارد.

مقدسی با حمایت  از مشی اعتدال توام با عقلانیت و منطق بحث استمرار حمایت از رئیس جمهور را مطرح و خاطر نشان کرد: انتظار می رود در این سفر یادگارهای ارزشمندی از دولت یازدهم به جا گذاشته شود تا شاهد بهره مندی از خدمات با ارزش شما در دوره آتی هم باشیم.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار