با تاکید نماینده ولی فقیه در استان مرکزی؛
تابناک: نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در سفر هیات دولت به استان با تاکید بر نیازهای استان خواستار برنامه‌ریزی هدفمند دولت در استان مرکزی شد.
کد خبر: ۳۱۶۴۱۰
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۷ 23 October 2016

به گزارش تابناک مرکزی، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی پیش از ظهر امروز در مراسم سخنرانی رئیس جمهور که در ورزشگاه شهدای پنجم مرداد اراک برگزار شد با اشاره به مهمترین دست آوردهای دولت تدبیر و امید اظهار داشت: از دست آوردهای دولت تدبیر و امید در بعد بین المللی به زمینه‌سازی برای اقتدار،در بعد داخلی امنیت و مهار تورم و همچنین ضمانت بهداشت در جامعه اشاره کرد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی خاطرنشان کرد: توصیه من به دولت این است که در سال آینده با برنامه ریزی مناسب حل مشکل اقتصادی را در درجه اول برنامه ریزی‌های خود داشته باشند.

آیت الله دری نجف آبادی با اشاره به توصیه‌های دیگرخود خطاب به دولت گفت: موضوع دیگر بحث محیط زیست است که این مهم در استان مرکزی به ویژه شهر اراک نیازمند بازنگری است و در درجه سوم تحول در صنایع این استان که ظرفیت بالایی دارد.

امام جمعه اراک بیان کرد: انتظار مردم از سفر رئیس جمهور به استان مرکزی ایجاد تحول برای معیشت مردم است و زمینه افزایش اشتغال در این استان به عنوان یک مسئله مهم و ضروری مورد تاکید است

وی عنوان کرد: یکی از مهم‌ترین و حساس‌ترین مسئولیت‌ها در کشور، مسئولیت ریاست جمهوری و وزارت است که این افراد با انتخاب مستقیم مردم و یا نمایندگان مردم انتخاب می‌شوند و در دوره جدید یکی از دوستداران و فرهیختگانی که در دوران انقلاب و در جامعه روحانیت نقش موثری داشتند امروز مسئولیت و سکانداری اجرایی کشور را برعهده دارند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در پایان تاکید کرد: همچنین تحول معیشت مردم و مسئله آب که از ضروریات استان است باید بیشتر از گذشته مورد تحلیل و بررسی قرار گیرد.

انتهای پیام/ا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار