تابناک: جانشين فرماندهي انتظامي استان از اجراي تدابير امنيتي و انتظامي براي حضور رئيس جمهور و هيات دولت در استان خبر داد.
کد خبر: ۳۱۶۰۴۷
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۶ 22 October 2016

به گزارش تابناک مرکزی، سرهنگ "يوسف سپهوند" در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس در اين باره گفت:‌ با برگزاري جلسات مستمر با دستگاه هاي امنيتي و انتظامي استان ،زمينه برگزاري سفري امن و استقبالي به يادماندني از رئيس جمهوري و هيات دولت در استان فراهم شده است.

وي با اشاره به محدوديت هاي ترافيکي در روزهاي برگزاري سفر هيات دولت گفت: ممنوعيت در حدفاصل مسيرهاي منتهي به مکان هاي سخنراني و مسير حضور ايشان در شهر اراك از محدوديت‌هاي ترافيکي در مراسم استقبال از رئيس جمهوري است.

رئيس جمهوري در روزهاي دوم و سوم آبان ماه به عنوان سي و دومين مقصد سفرهاي استاني به استان مرکزي سفر مي کند و اداي احترام به مقام شامخ شهيدان در گلزار شهداي اراک، بهره برداري از سامانه ارتباط مردمي رياست جمهوري در استان مرکزي و شرکت در نشست سرمايه گذاران ايراني (شهروندان استان مرکزي) مقيم خارج از کشور به اراک، برگزاري نشست هماهنگي سفر کاروان تدبير و اميد و بازديد از خطوط توليد ماشين سازي اراک از برنامه هاي تدارک ديده شده سفر معاون اجرايي رئيس جمهوري به اراک است.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار