رامین حاجی خانبابایی در گفتگو با تابناک:
تابناک: حاجی خانبابایی تعطیلی 40 درصد واحدهای صنعتی استان را دستاورد مدیریت کلان استان خواند و گفت: امروز عملکرد تیم مدیریتی که به عنوان نماینده دولت در استان مرکزی مشغول به کار هستند از سوی جریان فکری اصلاح طلب مورد اعتراض قرار گرفته است.
کد خبر: ۳۱۶۰۴۱
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۷ 22 October 2016

به گزارش تابناک مرکزی، رامین حاجی خانبابایی دانشجوی بسیجی و تحلیل گر مسائل سیاسی استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار تابناک در رابطه با جلسه نخبگان و متنفذین استان مرکزی با معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: از زمان قدیم استان مرکزی مهد مشاهیر، نخبگان و بزرگانی در زمینه سیاست فرهنگ و علم بوده است و الان نیز نخبگان زیادی در استان مرکزی در زمینه علمی و فناوری مشغول به فعالیت هستند که باید دیده شوند اما در هم آمیختن علم با زد و بند های سیاسی زیبنده کلمه نخبه نیست که متاسفانه شاهد حضور برخی از  کاسبان سیاسی و منفعت طلبان در این جلسه به اسم نخبه بودیم.

وی ادامه داد: اگر قرار بر شایسته سالاری، سوابق و پیشینه افراد باشد هیچ کدام در جایگاه کنونی قرار نمی گرفتند هر چند رکن اصلی صنعت استان را در ید اختیار خود گرفته و جولانگاه سیاسی خود قرار کرده باشند.

تحلیل گر مسائل سیاسی استان مرکزی افزود: انتظار میرفت مجمع نمایندگان استان مرکزی بعد از اطلاع از حضور چنین افرادی در جلسه نخبگان برای حمایت از نخبگان واقعی استان جلسه را ترک می کردند زیرا هم به استان خدشه وارد شد هم به استان مرکزی.

حاجی خانبابایی با گلایه از دولت یازدهم در انتخاب استان مرکزی به عنوان آخرین سفر استانی با توجه به اینکه این استان زادگاه بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران است خاطر نشان کرد: پر شدن قلب راکتور هسته ای خنداب از بتن نمونه ای از باج دادن دولت یازدهم به کدخدا است که در این استان شاهد ان هستیم.

وی دستاوردهای مدیران ارشد استان مرکزی در آستانه سفر دولت تدبیر و امید به استان مرکزی را انتصابات سیاسی با حذف رویکرد بومی گرایی و عدم تخصص با مشاوره گرفتن از عده منفعت طلب و میدان ندادن به جوانان دانست و اظهار کرد: تعطیلی 40 درصد واحدهای صنعتی استان را می توان از دیگر دستاورد مدیریت کلان استان نام برد.

این دانشجوی بسیجی، با بیان اینکه دولت تدبیر با کلید حل مشکلات و وعده گشایش اقتصادی در عرض 100 روز پیروز انتخابات شد اما امروز بعد از گذشت چندین 100 روز نه تنها به وعده ها عمل نشده است تصریح کرد: ما نمی توانیم جایگزین وعده های دولت به مردم شده است.

حاجی خانبابایی صحبت های مسئولان برای اختصاص بودجه به مصوبه برنامه کاهش آلودگی هوا در سفر ریاست جمهور به استان مرکزی را با توجه به اینکه صنایع آلاینده بزرگ استان امروز صنعت سبز شده اند را پاک کردن صورت مساله عنوان کرد و یادآور شد: امروز عملکرد تیم مدیریتی که به عنوان نماینده دولت در استان مرکزی مشغول به کار هستند از سوی جریان فکری اصلاح طلب مورد اعتراض قرار گرفته است.

وی جذب سرمایه گذار خارجی در استان مرکزی را پیرامون پروژه هایی که قابلیت و توانایی اجرای آنها در میان شرکت ها و نیروهای بومی وجود دارد را مغایر با سیاست های اقتصاد مقاومتی مد نظر رهبری قلمداد کرد و گفت: البته این موضوع تنها معطوف به استان مرکزی نیست در سطح کلان کشور نیز در حاليكه تنها ٣ درصد مردم دغدغه خريد هواپيما دارند مسئولان تمام فكر و انرژي خود را معطوف این موضوع كرده اند در حاليكه کشور با مشکلات رکود، گرانی و عدم توجه به قشر آسیب پذیر رنج می برد.

حاجی خانبابایی در پایان تاکید کرد: ما مي توانيم تنها شعاری است که با روحيه انقلابي كه در مقابل  روحيه وابستگي است برای بازکردن گره  مشکلات استان مرکزی نیاز است.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار