مسئول کمیته روحانیون ستاد انتخاباتی روحانی در سال 92؛
تابناک: مسئول کمیته روحانیون ستاد انتخاباتی روحانی در سال 92 گفت: امروز جامعه آماده عبور از روحانی است و مدیریت کلان استان بر خلاف منویات مقام معظم رهبری که جامعه را از دو قطبی شدن مصون کرد با نگاه سیاسی و عملکرد خود به ایجاد این دو قطبی که در آن عده ای منفعت طلب سود می برند دامن میزند که این امر زمینه عدم موفقیت روحانی در انتخابات پیش رو در استان مرکزی را فراهم کرده است.
کد خبر: ۳۱۵۳۷۰
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۵ 21 October 2016

به گزارش تابناک مرکزی، علیرضا علی بیگی روحانی مورد وثوق رئیس ستاد روحانی در سال 92 که با حکم حجت هاشمی رئیس ستاد به عنوان مسئول کمیته روحانیون ستاد انتخاباتی اهداف دولت تدبیر و امید را برای مردم بازگو کرده است در گفتگو با خبرنگار تابناک با یادآوری فعالیت های انتخاباتی سال 92 گفت: با توجه به شعارهای دولت روحانی مردم استان مرکزی را به دلیل مقبولیتی که در میان مردم داشتم مجاب به رای دادن به رئیس دولت یازدهم کردم که رای بالای روحانی در استان مرکزی گواه این ادعاست.

علی بیگی ادامه داد: با پایان یافتن دوران انتخابات، مردمی که با وعده و وعید و با این امید که کلید روحانی می تواند قفل های اشتغال، گرانی، افزایش نرخ تورم و معضلات اجتماعی را با شعار اعتدال و جایگزینی نگاه شایسته سالاری به جای نگاه حزبی و باندی کاهش دهد مطالبات به حق خود را مطرح کردند.

مسئول کمیته روحانیون ستاد انتخاباتی روحانی با بیان اینکه عملکرد دولت در  طول سه سال و اندی فعالیت برخلاف شعارهای داده شده بود گفت: یک نمونه از شعارهای روحانی بازگرداندن عزت و اعتبار به پاسپورت ایرانی بود که نه تنها عملی نشده است بلکه عزت پاسپورت مسئولان و ملت ایران با هم طراز شدن با کشورهایی چون بنگلادش، نپال، اتیوپی و لیبی از بین رفته است.

 وی افزود: تناقض گویی های مسئولان افکار مردم را رنج می دهد به عنوان مثال در بحث مذاکرات هسته ای شعار دولت رفع یکباره تحریم ها در روز اجرای توفق نامه بود اما نه تنها این امر محقق نشد بلکه مرحله بندی رفع تحریم ها نیز اجرایی نشده است.

علی بیگی به سخنان روحانی اشاره می کند که گفته است: " ما از همان اول هدفمان در مذاکرات هسته ای حل تحریم ها نبوده است" و بیان می کند: اگر رئیس جمهور یک جمله نزدیک به واقعیت درباره برجام گفته باشد همین جمله است همان طور که عباس عراقچی نیز از عمل نکردن امریکا به تعدات خود گلایه کرده است.

وی دستاوردهای برجام را به گواه افکار عمومی و آمار مسئولان تقریبا هیچ معرفی و اضافه می کند: رئیس کل بانک مرکزی و وزیر اقتصاد به هیچ بودن دستاوردهای برجام اذعان کرده اند.

مسئول کمیته روحانیون ستاد انتخاباتی وجود روح نقادی در جامعه را سبب پویایی، پیشرفت  و زنده شدن جامعه عنوان می کند و یادآور می شود: کم سواد خطاب کردن نقادان دلسوز واقعا جای تاسف دارد. عمده نقدها به عملکرد دولت درخصوص برجام است که توسط اساتید و عالمان و نخبگان صورت می گیرد.

این روحانی مسئول در ستاد انتخاباتی رئیس دولت یازدهم آثار فیش های حقوقی نجومی را ضربه ای بزرگ به باور و اعتماد مردم به مسئولان دانست که افکار عمومی را جریحه دار کرد و گفت: بعضی افراد با سوء استفاده از جایگاه و عنوان خود برای خود سفره ای پهن کردند و این حلقه متصل به روحانی در فکر نان و آب برای خود بودند.

وی افزود: بر خلاف گفته های مقام معظم رهبری که تاکید کردند به مسئولان که برخورد با کسانی که حقوق نجومی گرفته اند نباید به فراموشی سپرده شود مساله فیش های حقوقی در حال بایگانی شدن و سرپوش گذاشتن است.

علی بیگی حمایت خود از دولت را تنها تا زمانی دانست که دولت درصدد رفع دغدغه ها و مشکلات مردم باشد و با گفتن این جمله که قسم نخورده ام که تا همیشه طرفدار دولت باشم اظهار کرد: وقتی در استان مرکزی که قطب صنعتی کشور است شاهد تعطیلی کارخانجات و اخراج کارگرانی هستیم که چندین ماه حقوق های خود را دریافت نکرده اند و مدیرانی با فیش های حقوقی نجومی در دولت رخنه می کنند چطور می شود طرفدار دولت بود.

 وی تلاش بعضی از مدیران را در جهت انداختن پوست خربزه زیر پای دولت قلمداد کرد و افزود: مدیریت کلان استان مرکزی به جای تدبیر برای حل مشکلات اقتصادی مردم دنبال سیاسی کاری است و این توقع می رود در مدت زمان کوتاه عمر دولت یازدهم گام هایی در جهت رفع مشکلات مردم برداشته شود.

این مقام مسئول در ستاد انتخاباتی روحانی عزل و نصب ها رابر خلاف شعارهای انتخاباتی رئیس دولت یازدهم نه از روی شایستگی که براسا نگاه باندی و حزبی خواند و عنوان کرد: امروز مهم ترین خواسته بعضی از اصلاح طلبان سهم خواهی از دولت روحانی است که جای تاسف دارد.

وی سخن معاون اول رئیس جمهور که تورم را 9 درصد خوانده بود با جیب و سفره مردم سازگار ندانست و بیان کرد: مردم تا چه زمانی باید چوب سیاسی کاری افراد را بخورند و جوابی برای مطالبات به حق خود دریافت نکنند.

علی بیگی شرمساری در مقابل مردم را تنها دستاورد حضور در ستاد انتخاباتی روحانی دانست که با مراجعه مردم به وی برای پیگیری مطالبات و بی توجهی مسئولان و دست اندرکاران پس از انتقال نیازهای مردم حاصل شده است و خاطر نشان کرد: در س فر هیات دولت به استان مرکزی که با کمال تاسف اخرین سفر و پس از چندین مرتبه لغو شدن انجام می شود خواسته مردم  عزل و نصب مدیرانی است که به جای شایسته سالاری باند باز بوده اند.

مسئول کمیته روحانیون ستاد انتخاباتی روحانی با نهیب زدن به مسئول ستاد انتخاباتی روحانی که گمان نکند رای بالای روحانی در استان مرکزی مختص فعالیت ایشان بوده است خاطر نشان کرد: بی توجهی مسئول ستاد روحانی به درخواست ها و مشکلات مردمی ضربات جبران ناپذیری را به باور مردم درباره دولت وارد کرده است که در آینده ثمره آن را خواهیم دید.

وی  افزود: بی توجهی نسبت به درخواست شغل از سوی مردم در حالی که فرزندان و نزدیکان آنها در کارخانجات و سمت های اجرایی قرار گرفته اند هیچ معنی و مفهومی ندارد.

علی بیگی عدم تحقق گشایش در امور اقتصادی، صنعتی و کشاورزی را با توجه به برنامه های مدیریت کلان استان را سبب ناامیدی فعالان اقتصادی، صنعتی و کشاورزی دانست و اظهار کرد: تعدیل نیروی انسانی کارخانجات و مشکلات افزون کارخانه های بزرگ و مطرح استان از ضعف عملکرد مدیریت ارشد استان خبر می دهد.

وی با بیان اینکه اهل فن و کارشناسان مسائل سیاسی استان غیبت نماینده ولی فقیه در مراسم تودیع و معارفه مدیریت کلان استان را به نظر داشتن ایشان روی شخصی دیگر تفسیر می کنند خاطر نشان کرد: از جمله انتقادات وارده به عملکرد مشاوران و مدیریت کلان استان عدم استفاده از نظرات نخبگان، روحانیون و افراد صاحب فکر است.

این مقام مسئول در ستاد انتخاباتی روحانی با گلایه از اینکه مدیریت ارشد استان حتی یک جلسه با روحانیون استان برگزار نکرده است گفت: در حالی که بحث بین دعوت احزاب و جناح ها در کمیته استقبال از سفر رئیس جمهور مطرح است باید یادآور شد حتی از فعالین در ستاد انتخاباتی روحانی نیز برای شرکت در این نشست دعوت به عمل نیاورده است.

مسئول کمیته روحانیون ستاد انتخاباتی روحانی عدم موفقیت دولت در مدت زمان باقی مانده برای حل مشکلاتی چون رکود، وضع اقتصادی را زنگ خطری بزرگ دانست و گفت: امروز جامعه آماده عبور از روحانی است و مدیریت کلان استان بر خلاف منویات مقام معظم رهبری که جامعه را ازدو قطبی شدن مصون کرد با نگاه سیاسی و عملکرد خود به ایجاد این دو قطبی که در آن عده ای منفعت طلب سود می برند دامن میزند که این امر زمینه عدم موفقیت روحانی در انتخابات پیش رو در استان مرکزی را فراهم کرده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار