مدیر مسئول خبرگزاری تابناک مرکزی ؛
تابناک: عبدالرحیم علیپور با بیان اینکه دریدن نقاب از چهره منفعت طلبان و کاسبان که با ارائه گزارش ها و آمارهای خلاف واقع به مسئولان پایتخت نشین نسبت به حال مردم استان مرکزی جفا کرده اند می تواند نگاه رئیس جمهور را نسبت به واقعیت استان مرکزی تغییر دهد گفت: انزجار و انتقاد خود را مسئولانی که به رانت خواران و کاسبکاران اعتبار می بخشند اعلام می داریم.
کد خبر: ۳۱۵۱۶۵
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۱ 21 October 2016

به گزارش تابناک مرکزی، عبدالرحیم علیپور مدیر مسئول خبرگزاری تابناک مرکزی با صدور پیامی در آستانه سفر دولت روحانی به استان مرکزی ضمن اعلام انزجار از کاسبان و باج گیران و مسئولانی که به آنها اعتبار می بخشند ابراز امیدواری کرده است دلسوزان نظام و انقلاب با تلاش خود در جهت دریدن نقاب از چهره منفعت طلبان حرکت کنند تا رئیس دولت یازدهم که بر اساس گزارش های عده ای کاسب به وضعیت استان مرکزی نظر داشته است با واقعیت های این استان آگاه شود.

متن پیام بدین شرح است:

ادب، اخلاق و میهمان نوازی اقتضاء می کند و ما را موظف می نماید که در تشریف فرمایی رئیس جمهمور محترم و هیات دولت به استان مرکزی از آنها به گرمی استقبال کرده و به آنها خیر مقدم عرض کنیم. اگر چه منتقد عملکرد آنها هستیم، ولی قطعا دشمن آنها نیستیم، و آرزوی موفقیت دولت ها آرزوی ماست. چون عملکرد دولت ها باعث خوشبینی مردم به نظام و اسلام  و یا خدای ناکرده نا امیدی و بدبینی نسبت به اسلام و انقلاب می شود.

انتقاد از روی خیرخواهی  و انصاف هدیه ای است الهی که همه از آن بهره مند می شوند. بر همین اساس و از سر خیرخواهی گاهی انتقادی انجام می گیرد که ممکن است برخی از آنها باعث گلایه دستگاه های دولتی باشد. اما آنچه در این میان جای تاسف دارد این است که برخی از مسئولان علیرغم آگاهی کامل از باج خواهان، کاسبکاران و رانت خواران به آنها آگاهانه و از سر شناخت باج می دهند. این عمل کار زشت و ناپسندی است و آنچه که مورد اتفاق اکثر دلسوزان نظام و استان است این است که متاسفانه برخی از مسئولان دولت های قبل هم از این کاسبکاران به گرمی استقبال و دهان آنها را با گوهر و زمرد پرمی کردند و این عمل ننگین هم اکنون هم ادامه دارد که ما و تمام خیرخواهان استان با این گونه مسئولان، کاسبکاران، رانت خواران و باج گیران به شدت مخالف هستیم اگر چه امیدی به دست کشیدن کاسبکاران از باج خواهی ها وجود ندارد اما از مسئولان محترم انتظار داریم دست رد به سینه این مزدوران و باج گیران بزنند. آیا این درخواست زیاد و ناشدنی قلمداد می شود؟

سفر هیات دولت یازدهم به استان مرکزی فرصتی بسیار مناسب را در اختیار دلسوزان واقعی استان مرکزی قرار داده است تا با دریدن نقاب از چهره منفعت طلبان و کاسبان که با ارائه گزارش ها و آمارهای خلاف واقع به مسئولان پایتخت نشین نسبت به حال مردم استان مرکزی جفا کرده اند به بیان واقعیت های اصلی استان مرکزی و وضعیت اسفبار حاکم بر اقتصاد و صنعت استان بپردازند لذا  ضمن عرض خیر مقدم به هیات دولت و  میهمانان ارجمند انزجار خود را از رانت خواران و کاسبکاران که با هر نامی به دنبال باج خواهی هستند اعلام می داریم و انتقاد و اعتراض بلند خود را نسبت به مسئولانی که به باج خواهان اعتبار می بخشند و بیت المال را سخاوت مندانه در اختیار آنها قرار می دهند اعلام میداریم. امیدواریم به این موضوع توجه و عمل شود.

عبدالرحیم علیپور. مهر ماه سال 1395

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۷
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۳۰
احسنت
محمدی اراک
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۳۰
سلام اقادست مریزاد.درسته .منم موافقم.کاشکی مسولین اقدام کنند.
فریدون از اراک
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۱
مشک آنست که خود ببوید نه آنکه آمار بگوید . وقتی مردم کلان شهر اراک از حداقل های حقوق شهروندی محرومند این آمارها به چه دردی می خورند
مرتضی یوسفی ازاراک
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۱
سلام ایاگوش شنوایی هست..؟؟حرف همه مومنین همین است.
مرتضی محمدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۱
سلام ازمسولین محترم کسی هست که پاسخ بده؟واقعا انسان دلش به درد میادازاینهمه بی توجهی.
محمدی اراک
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۱
سلام چی بگیم اخه مسولین توجه نمیکنند.مردم رادلسرد کردند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۲
سلام امروزاقای رییس جمهوربه بازگوکنندگان وعدهای خودش درپسابرجام لقب کودک داد.احسنت.احسنت.توهین توسط رییس جمهورجایزاست ومنتقدین راایشان دروغگونامید
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار