امام جمعه موقت اراک؛
تابناک: حجت الاسلام حسینی پور با ابراز امیدواری از اینکه سفر هیات دولت به استان مرکزی سبب احقاق حق واقعی استان مرکزی در مسائل مختلف چون فرهنگ و اقتصاد شود گفت: بعد از سه سال و اندی از مدت فعالیت دولت تدبیر و امید باید حق مردمانی که اهل کار و تلاش و مساعدت هستند ادا شود تا شاهد تعطیلی پی در پی کارخانجات استان مرکزی و اخراج کارگران استان نباشیم.
کد خبر: ۳۱۵۱۴۸
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۴ 21 October 2016

به گزارش تابناک مرکزی، حجت الاسلام والمسلمین سیدعلی حسینی پور امام جمعه موقت اراک در خطبه های نماز عبادی – سیاسی جمعه در مصلی بیت المقدس اراک با ابراز امیدواری از اینکه سفر هیات دولت به استان مرکزی سبب احقاق حق واقعی استان مرکزی در مسائل مختلف چون فرهنگ و اقتصاد شود گفت: بعد از سه سال و اندی از مدت فعالیت دولت تدبیر و امید باید حق مردمانی که اهل کار و تلاش و مساعدت هستند ادا شود تا شاهد تعطیلی پی در پی کارخانجات استان مرکزی و اخراج کارگران استان نباشیم.

امام جمعه موقت اراک تاکید کرد: اخراج کارگران و تجمع اعتراض آمیز آنها به دلیل تعطیلی کارخانه ها را از یک سو و افزایش فساد اقتصادی و بی فرهنگی را از سوی دیگر شاهد هستیم.

حجت الاسلام حسینی پور با بیان اینکه افرادی که به  مفاهیم عمیق اسلام، قرآن و اهل بیت اعتقاد ندارند لیاقت میدان داری در نظام جمهوری اسلامی را ندارند افزود: یکی از اصولی ترین آموزه های مکتب اسلام مبارز ه با منافقین و دشمنان است.

وی انقلاب خود باوری را دستاورد بزرگ حضرت روح اله دانست که با تلاش خود مردم ایران را به باور ما می توانیم رساند و تصریح کرد: کسانی که از این انقلاب خود باوری بهره ای نبرده اند و با نادیده گرفتن توانایی های داخلی چشم به خارج دوخته اند ظلم بزرگی را در حق ملت ایران مرتکب شده اند.

 امام جمعه موقت اراک نگاه و توجه امروز دنیا به انقلاب اسلامی ایران را حاصل قدرت نظام دانست که دشمنان تلاش دارند قدم به قدم آن را از بین ببرند و خاطر نشان کرد: علی رغم اینکه بارها رهبری معظم انقلاب تاکید کردند به دشمنان اعتماد نکنید چرا این دشنمان امروز با حربه مساله هسته ای وارد میدان می شوند فردا موضوع مقاومت در نهایت باور دینی مردم را هدف قرار می دهند.

حجت الاسلام حسینی پور توجه امام راحل به اصل ولایت فقیه و فرمایش ایشان درباره پشتیبانی از ولایت فقیه برای جلوگیری از آسیب به مملکت را ناشی از نگاه عمیق امام خطاب و اظهار کرد: اگر کسانی بخواهند بر اساس راه خودشان بدون توجه به اصل ولایت فقیه حرکت کنند و راه قانون شکنی و وحشی گری را در پیش بگیرند با سد محکم و ایستادگی ولی فقیه مواجه می شوند که با قدرت در مقابل انها ایستاده است.

وی با بیان اینکه مردم نسبت به چند نفر ساختار شکن کم محلی کردند و مسیر خود را از آنها جدا کردند افزود: امام بزرگوار ما که صد سال جلوتر از زمان بود فرمود آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند و جای تاسف دارد امروز بعضی ها با وحشت از آمریکا صد سال عقب تر از زمان هستند.

حجت الاسلام حسینی پور در بخشی دیگری از سخنان خود به موضوع انتخابات ریاست جمهوری آمریکا پرداخت و ضمن پافشاری بر این مطلب که هر دو کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا بر سر منافع با دیگران دعوا دارند که این می تواند پیام بزرگی را در بر داشته باشد یادآور شد: آنجا که پای منافع کشور آمریکا در میان است کاندیداها دست در دست هم از یکدیگر حمایت می کنند اما هنگامی که منافع دیگران لحاظ می شود اصلا توجهی ندارند و رعایت حال ملت و مردم را نمی کنند.

وی تاکید کرد: افتضاحات اخلاقی هر دو کاندیدای آمریکا به حدی است که حتی لیاقت اداره جامعه خود را هم ندارند و وای به حال کسی که بخواهد بعد از انتخابات با آنها ارتباط داشته باشد. ملت ایران به خود می بالد که امروز پیرو مکتب اسلام و قرآن و اهل بیت است.

حجت الاسلام حسینی پور با اشاره به سالروز تاسیس سازمان ملل ب هبیان سخنان اما راحل درباره این سازمان پرداخت و گفت: امام راحل درباره سازمان ملل فرمودند:" اساس هر تشکیلاتی که ابرقدرتهای بزرگ در آن دست دارند باید نفع آنها را در نظر بگیرد و سازمان ملل و شورای امنیت در خدمت ابر قدرتها هستند برای بازی دادن سایر کشورها با توجه به اینکه حق وتو برای خود در نظر گرفته اند".

وی افزود: سازمان ملل در مقابل پول های عربستان سعودی زانو زده است و همه حقایق را کتمان می کند.

امام جمعه موقت اراک در پایان سخنان خود با گرامیداشت یا و خاطره حاج آقا مصطفی خمینی در سالروز شهادت ایشان گفت: امام با صبر و حوصله نسبت به تمام مسائل نظام برخورد کرد چرا بعد از شنیدن خبر شهادت حاج آقا مصطفی که ایشان را امید آینده نظام می دانستند فرمود::" شهادت مصطفی از الطاف خفیه الهی بوده است".

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار