در بيانيه مهم نماينده ولي فقيه در استان و استاندار؛
تابناک: آیت الله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان و زمانی قمی استاندار مرکزی با صدور بیانه مشترک مردم شریف استان مرکزی را به استقبال پرشور از کاروان تدبیر و امید دعوت کردند.
کد خبر: ۳۱۵۰۸۳
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۰ 21 October 2016

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری مرکزی، آیت الله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان و زمانی قمی استاندار مرکزی با صدور بیانه مشترک مردم شریف استان مرکزی را به استقبال پرشور از کاروان تدبیر و امید دعوت کردند.

 در این بیانیه آمده است:خداوند متعال را شاکریم که مردم شهید پرور، مومن، انقلابی و همیشه در صحنه استان مرکزی زادگاه بنیانگذار جمهوری اسلامی و مهد علما، فرهیختگان و مشاهیر بزرگ ایران اسلامی همزمان با ماه محرم و ایام سوگواری سرور آزادگان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و یاران باوفایش، میزبان یار دیرین امام و رهبری، رئیس‌جمهور محبوب حجت‌الاسلام و المسلمین جناب آقای دکتر روحانی و هیات محترم دولت هستند.

افزوده است: بی شک دولت یازدهم که با شعار اعتدال و تدبیر و امید مورد اقبال و انتخاب مردم در سال 92 قرار گرفته بود در طول سه سال گذشته با وجود کاستی‌های فراوان، به خوبی از عهده مدیریت کشور برآمده و با استفاده بهینه از ظرفیت‌های کشور کارنامه قابل قبولی را در عرصه های مختلف ثبت کرده و توانسته روح امید را در دل مردم احیا کند و این امیدی است که از دل تدبیر دولتمردان جوانه زده و روز به روز بارورترمی شود.

در ادامه این بیانیه آمده است: بی تردید مردم شریف و انقلابی این سرزمین که همواره قدردان خدمتگزاران خود بوده اند و با  حضور گسترده در همه عرصه ها  وحدت و انسجام امت اسلامی را به رخ کشیده اند این بار نیز در راستای تداوم این مسیر و تقدیر از خدمات ارزنده دولت یازدهم رسم مهمان نوازی را به جای آورده و همچون سه سال گذشته حمایت خود را از دولت تدبیر و امید اعلام می کنند.

بیانیه می افزاید: اینجانبان در آستانه این حضور تاریخی از مردم شریف و همیشه در صحنه دیار آفتاب و همچنین همه احزاب، گروه ها و جریان های سیاسی استان که با وحدت،اتحاد و همدلی خود زمینه برگزاری استقبال با شکوه را فراهم کرده اند دعوت می نمائیم در مراسم  دیدار عمومی که بخش مهمی از سفر رئیس جمهور به استان مرکزی است در روز یکشنبه دوم آبان ماه سال جاری ساعت 9 صبح در محل ورزشگاه شهدای پنجم مرداد اراک  و روز دوشنبه سوم آبان ماه ساعت 8 صبح در ورزشگاه شهید مطهری شهرستان خمین حضور بهم رسانند.

در ادامه این بیانیه آمده است: بر این باوریم حضور کاروان تدبیر و امید به پرچم داری ریاست محترم جمهوری دراستان مرکزی و استقبال حماسی و پرشور مردم همیشه در صحنه این استان منشأ خیر و برکت بوده و توسعه و رونق اقتصادی استان را بیش از هر زمان دیگری فراهم خواهد آورد.

از خداوند متعال مسئلت داریم قلب حضرت بقیة الله ارواحنا فداه  را از همه ما خشنود فرموده و سایه بلند پایه علما، مراجع و خدمتگزاران به ویژه مقام معظم رهبری(مدظله العالی) را بر سر ملت ما مستدام بدارد و ملت بزرگ ما را در تمامی عرصه ها موفق و پیروز فرماید و بر علو درجات امام راحل و شهدای عزیز ما بیافزاید. ان شاء ا...

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار