دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام:
تابناک: سردار رضایی با بیان اینکه آمریکای جنایتکار حس نوع دوستی ملت ایران را با تعبیر نادرست مداخله در امور کشورهای مستضعف به ویژه در خاورمیانه اطلاق می کند گفت: ملت ایران خواهان برقراری آرامش در کشورهای اسلامی است و اینکه هیچ قدرتی از جمله امریکا و اسرائیل نباید در مناسبات داخلی این کشورها دخالت کنند و اگر زیاده خواهی دشمن وجود داشته باشد باید با همه قوا در برابر توطئه آن ها ایستاد.
کد خبر: ۳۱۵۰۷۰
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۲ 21 October 2016

به گزارش تابناک مرکزی، سرلشکر پاسدار محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام و فرمانده سابق سپاه پاسداران شامگاه پنجشنبه در نخستین کنگره سرداران، فرماندهان و 400 شهید شهرستان تفرش گفت: شهرستان تفرش کانونی از سادات حسینی بوده است که نوادگان این شجره سادات حسینی در مناطق دیگر کشور، رفته و در آنجا پرورش یافته اند.

رضایی اظهار کرد: شهرستان تفرش مفتخر به وجود شخصیتهای علمی نظیر پروفسور حسابی بنیانگذار علم فیزیک و سرداران بزرگی نظیر شهید سعید سلیمانی است و با توجه به اینها می توان تفرش را قطعه ای از بهشت انسانیت و معنویت دانست.

فرماده اسبق سپاه پاسداران برگزاری یادواره و کنگره شهدا را اقدامی ستودنی خواند که برای آگاهی بخشی به عموم جامعه در راستای انتقال پیام شهدا حرکت میکند و تصریح کرد: استان مرکزی و شهر تفرش در سالهای جنگ تحمیلی نقش موثری برعهده داشت و تفرش همانگونه که به مهد نخبگان علمی و فکری و فرهنگی شهرت دارد در حوزه ایثارگری نیز سرآمد است.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت با اشاره به اینکه ملت ایران هم دارای بعد فرهنگی و هم دارای بعد علمی است و مراجع و دانشمندان زیادی در کشور ایران تربیت یافته اند اظهار کرد: انقلاب اسلامی پیامهای مهمی دارد و صدای انقلاب اسلامی در جهان طنین افکنده است. دشمنان درصدد هستند تا از طرق مختلف چراغ انقلاب اسلامی ایران را خاموش کنند، اما به لطف الهی هر روز این چراغ پرفروغ تر می شود.

سردار رضایی با اذعان به اینکه شهدا از ابتدای انقلاب اسلامی پیام انقلاب را دریافت کرده اند و در راه حفظ آن جانفشانی کردند، بیان کرد: انقلاب اسلامی سرآغاز یک حادثه بزرگ بود که همه کاخها و کوخها را از بین برد و شعارهایی نظیر مبارزه با ظلم و استکبار، ایجاد عدالت جهانی، مبارزه با ظلم واستکبار را مد نظر قرار داد.

وی افزود: انقلاب اسلامی پیام های مهمی دارد و صدای انقلاب اسلامی در جهان طنین افکنده است. دشمنان درصدد هستند تا از طرق مختلف چراغ انقلاب اسلامی ایران را خاموش کنند، اما به لطف الهی هر روز این چراغ پرفروغ تر می شود.

سردار رضایی خاطر نشان کرد: پیام شهدا این است که انقلاب و قیامی را که آنها شروع کرده اند، ما به عنوان میراث داران آنها، باید ادامه دهنده راه شهدا باشیم. پیام شهدا فداکاری، وحدت، ولایت پذیری و حفظ و تقویت ارزشهای انقلاب است. ادامه راه انقلاب، سلامت همه را تضمین خواهد کرد.

وی افزود: انقلاب اسلامی نشان از حادثه بزرگ در آینده دارد و شهدا و خانواده آنان با درک این مفهوم عمیق با قلبی آکنده از ولایت پذیری به میدان آمدند و از حق در برابر باطل و ارمان های دینی دفاع کردند.

فرمانده اسبق سپاه پاسداران با بیان اینکه دشمان نظام جمهوری اسلامی می کوشند تا با هجمه های فرهنگی بین جوانان و آرمان ها و ارزش های انقلاب فاصله بیندازند و روحیه جوانمردی آنان را نشانه گرفته اند اما، باید هوشیار بود و راه شهدا را با قوت ادامه داد تاکید کرد: ملت بزرگ ایران و جوانان باید مانند روزهای اول انقلاب و جنگ تحمیلی کمر همت را ببندند و به ندای رهبر معظم انقلاب در تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی لبیک بگویند.

وی بیان کرد: آرمان های ملت ایران ستون های استکبار جهانی را به لرزه آورده است به طوری که دشمنان و در راس آن ها آمریکای جنایتکار و اسرائیل، برقراری عدالت جهانی و مبارزه با ظلم را که از آرمان های بلند ملت ایران است ، بزرگترین خطر برای خود می دانند.

سرلشکر پاسدار رضایی عنوان کرد: تاکنون هیچ ملتی در برابر آمریکا قد علم نکرده و آن را غده سرطانی نام نداده بود اما ملت بزرگ ایران به پشتوانه سیاست های حیاتی و ارزشمند امام راحل و مقام معظم رهبری در مقابل آمریکا ایستاد و آن را بزرگترین دشمن بشریت خطاب کرد.

وی خاطرنشان کرد: دفاع از مستضعفان جهان و دستگیری از مظلومان از دیگر آرمان های بلند نظام جمهوری اسلامی ایران است که آمریکای جنایتکار این حس نوع دوستی ملت ایران را با تعبیر نادرست مداخله در امور کشورهای مستضعف به ویژه در خاورمیانه اطلاق می کند در حالیکه این آرمان دفاع از حق و در راستای عدالت است.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: ملت ایران خواهان برقراری آرامش در کشورهای اسلامی است و اینکه هیچ قدرتی از جمله امریکا و اسرائیل نباید در مناسبات داخلی این کشورها دخالت کنند و اگر زیاده خواهی دشمن وجود داشته باشد باید با همه قوا در برابر توطئه آن ها ایستاد.

سرلشکر رضایی، مردم سالاری دینی و حاکمیت دموکراسی اسلامی را از ویژگی های بارز الگوی حکومتداری اسلامی ایران دانست و گفت: دشمنان می خواهند با نام دموکراسی ترویج دیکتاتوری در جوامع اسلامی داشته باشند تا به ذخایر و ظرفیت های این کشورها دسترسی پیدا کنند.

سرلشکر رضایی در پایان یادآور شد: ملت ایران با هوشیاری و ولایتمداری و پایبندی و عمل به سیاست های اصلی و کلی نظام و آرمان های امام راحل و منویات مقام معظم رهبری می تواند امروز نیز با سربلندی در جبهه اقتصادی عمل کند.

در کنگره سرداران، فرمانداران و شهدای شهرستان تفرش از کتاب سرداران دیار فضیلت که مربوط به زندگی نامه فرماندهان و شهدای شهرستان تفرش است با حضور سردار سرلشکر محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام  رونمایی شد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار