فعال سیاسی و دبیر سابق کانون دانشگاهیان ایران اسلامی در استان مرکزی؛
تابناک: دبیر سابق کانون دانشگاهیان ایران اسلامی در استان مرکزی گفت: ضعف عملکرد استاندار مرکزی باعث شده است تقریبا نیروهای هر دو جناح تاثیر گذار در استان مرکزی با انتقاد نسبت به این عملکرد متفق القول یکی از اقدامات موثر سفر هیات دولت به استان مرکزی را تغییر استاندار بدانند.
کد خبر: ۳۱۵۰۱۹
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۹ 20 October 2016

به گزارش تابناک مرکزی، داریوش خواجوی فعال سیاسی استان مرکزی و دبیر سابق کانون دانشگاهیان ایران اسلامی در استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار تابناک ابراز امیدواری کرد سفر هیات دولت به استان مرکزی بتواند از مشکلات و معضلات استان مرکزی بکاهد گفت: عملکرد نماینده دولت در استان مرکزی باعث شده است برخلاف سالهای گذشته که سفر هیات دولت به استان ها در میان مردم شور و شعف ایجاد می کرد و با دستاوردهای خوبی برای استان میزبان همراه بود امروز تقریبا جمعیت مردم استان مرکزی نسبت به این سفر بی تفاوت، بی میل و بی رغبت هستند.

خواجوی افزود: پیامد عملکرد ضعیف مدیریت کلان استان در حوزه های مختلف چون کشاورزی، عمران شهری، مسکن ، اشتغال و صنعت با توجه به اینکه استان مرکزی را یک استان صنعتی می دانند نه تنها رونق حاصل نشده است بلکه صنایع از رونق قبل نیز افتاده اند و عملا عقب گرد داشته اند.

این فعال سیاسی استان مرکزی وضعیت سازمان های زیر مجموعه آموزش عالی استان را نیز در راستای سایر حوزه های استان توصیف و خاطر نشان کرد: مدیرانی که سالها با کیفیت و کارآمدی به خوبی برخی مجموعه های آموزش عالی را مدیریت می کردند با اقدامات سیاسی استاندار از کار برکنار شدند. در واقع نگاه سیاسی استاندار به مسائل و حوزه ها تمام جنبه های فعالیت استانداری را تحت الشعاع قرار داده است و باعث شده استانداری از لحاظ عملکردی دستش خالی و چیزی برای عرضه نداشته باشد.

وی تاکید کرد: ضعف عملکرد استاندار مرکزی باعث شده است تقریبا نیروهای هر دو جناح تاثیر گذار در استان مرکزی با انتقاد نسبت به این عملکرد متفق القول یکی از اقدامات موثر سفر هیات دولت به استان مرکزی را تغییر مدیریت کلان استان بدانند.

خواجوی نگاه سیاسی استاندار به آموزش عالی استان راسبب مغول ماندن این حوزه مانند حوزه های دیگر چون ورزش، صنعت، نخبگان، کشاورزی و اقتصادی دانست و یادآور شد: اگر نماینده عالی دولت در استان مرکزی کمر همت می بست و از نگاه سیاسی نسبت به مراکز آموزش عالی حذر می کرد امروز دانشگاه های استان مرکزی به بوستان و گلستان تولید علم تبدیل شده بودند.

دبیر سابق کانون دانشگاهیان ایران اسلامی در استان مرکزی تخریب، ترور شخصیت و فشار بر نیروهای ارزشی و ولایی را در دانشگاه های استان امری قبیح دانست و افزود: دانشگاهیان و نخبگان استان مرکزی کمتر طرف مشورت مسئولان اجرایی استان قرار می گیرند و ترجیح داده شده است از افراد هم حزبی و هم خط نماینده دولت در استان مرکزی استفاده شود.

خواجوی به عذرخواهی استاندار در نشست با جامعه ورزش استان مرکزی به دلیل کم توجهی اشاره کرد و گفت: حوزه ورزش و جوانان نیز مانند اکثر حوزه های دیگر استان مورد بی مهری مسئولان استان قرار گرفته است و با توجه به در پیش بودن سفر هیات دولت به استان مرکزی این نشست با همان رویکرد سیاسی استاندار تشکیل شد.

وی استقبال استاندار با آغوش باز از جامعه ورزش استان مرکزی را استفاده ابزاری از این قشر قلمداد و اظهار کرد: از ورزشکاران و ورزش دوستان این انتظار میرود وارد بازی های سیاسی نشوند و ابراز مطامع سیاسی افراد قرار نگیرند چرا که صحنه ورزش پاک، سالم و مبرا از هر گونه نیرنگ و فریب است.

خواجوی در پایان سخنان خود با بیان اینکه حضور افراد سیاسی در مناسب ورزشی به یک اپیدمی تبدیل شده است که تا کنون ضربه های جبران ناپذیری را به جامعه ورزش وارد کرده است بیان کرد: برای ورزش باید متخصصین این امر، اساتید و نخبگان علوم و مدیریت ورزشی تصمیم گیر باشند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مجتبی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۳۰
جایگزینی نفرات بومی در سطح کلیه مدیران استان بجای مدیران غیر بومی وغیر دلسوز که با آوردن نفرات غیر بومی موجب بیکاری نفرات بوی شده ودر تصمیمات نیز باعث این همه مشکلات از آلودگی هوا تاب و خاک شده که فقط اینجا محلی برای درامزايي وسکوي پرتاب برای پستهای بالاتر که منجر به مشکلات مملکتی نیز خواهد شد و صدها مسائل ديگر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار