با صدور پیام صورت گرفت؛
تابناک: انجمن اسلامى جامعه پزشكى استان مرکزی در پیام خود آورده است: از عموم مردم بصير ولايت مدار و وطن پرست استان و بالأخص جامعه پزشكى استان دعوت مي كنيم با حضور پرشور در مراسم استقبال از رياست جمهور و هييت دولت برگ زرين ديگرى در تاريخ استان عزيزمان به يادگار بگذارند.
کد خبر: ۳۱۵۰۰۰
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۱ 20 October 2016

به گزارش تابناک مرکزی، انجمن اسلامى جامعه پزشكى استان مرکزی در آستانه سفر دولت تدبیرو امید به استان مرکزی از مردم ولایتمدار استان مرکزی برای استقبال شایسته از رئیس جمهور دعوت به عمل آورده است.

متن پیام بدین شرح است:

بِسْم الله الرحمن الرحيم

خداوند متعال را شاكريم كه در دوم آبان ماه مردم شريف و مهمان نواز استان مركزى سرزمين علما و فرهيختگان، سرزمين قايم مقام فراهانى و اميركبير، آيت ا... اراكى و دكتر حسابى ميزبان حجت الاسلام والمسلمين دكتر روحانى و هيئت محترم دولت هستند.

 اين سفر فرصتى است تا بار ديگر همبستگى ميان دولت و ملت هميشه در صحنه استانمان را به تصوير بكشد و بسيار اميدواريم حضور پر بركت رئيس جمهور در استان مركزى گشايش گر افق هاى جديد رشد و پيشرفت و توسعه استان گردد.

 دولت روحانى دولتى پاكدست و موفق در سياست هاى خارجى و داخلى بوده است و توانسته روابط اقتصادى كشور را با دنيا احيا نمايد. پيامد هاى اين تلاش ها و موفقيت ها استراتژيك بوده و در آينده بازتاب آن در توسعه ايران اسلامى و رفاه مردم ايران زمين محسوس خواهد گرديد.

از عموم مردم بصير ولايت مدار و وطن پرست استان و بالأخص جامعه پزشكى استان دعوت مي كنيم با حضور پرشور در مراسم استقبال از رياست جمهور و هيات دولت برگ زرين ديگرى در تاريخ استان عزيزمان به يادگار بگذارند.

انجمن اسلامى جامعه پزشكى استان مرکزی

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار