دبیر جمعیت ایثارگران استان مرکزی؛
تابناک: محمد براتی گفت: مسئول کمیته استقبال از سفر دولت عنوان کرده بود دبیر جمعیت ایثارگران استان مرکزی در جلسه کمیته استقبال از سفر دولت حضور داشته است که ضمن تکذیب این گفته به صراحت اعلام میکنم فردی که خود را نماینده تشکل های ۲۵ گانه اصول گرایی در استان مرکزی معرفی کرده است تعلق به جریان اصولگرایی ندارد و از این جریان خارج شده است.
کد خبر: ۳۱۴۵۴۰
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۶ 19 October 2016

به گزارش تابناک مرکزی، محمد براتی دبیر جمعیت ایثارگران استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار تابناک درباره حاشیه های ایجاد شده پیرامون شرکت افراد اصولگرا در جلسه کمیته استقبال از سفر دولت تدبیر و امید گفت: مسئول کمیته استقبال از سفر دولت عنوان کرده بود دبیر جمعیت ایثارگران استان مرکزی در جلسه حضور داشته است که ضمن تکذیب این گفته به صراحت اعلام میکنم فردی که خود را نماینده تشکل های ۲۵ گانه اصول گرایی در استان مرکزی معرفی کرده است تعلق به جریان اصولگرایی ندارد و از این جریان خارج شده است.

براتی با تاکید بر اینکه فرد مذکور در نشست احزاب سیاسی استان با استاندار نیز ماهیت اصلی خود را نشان داده بود اظهار کرد: ما این فرد را نه به عنوان اصولگرا بلکه به عنوان یک اصلاح طلب واقعی منفعت طلب میشناسیم که به دنبال مطامع شخصی خود است.

دبیر جمعیت ایثارگران استان مرکزی با اشاره به سفر هیات دولت به استان مرکزی ماهیت این سفر را نمایش دستاوردهای دولت در استان مرکزی خواند و بیان کرد: آقای روحانی و استاندار مرکزی باید پاسخ دهند چه قدم مثبتی در استان مرکزی برای رفع مشکلات اشتغال، رکود اقتصادی و تعطیلی کارخانه ها برداشته اند.

وی افزود: این که استاندار مرکزی بنا به مصالح و منافع عده ای قلیل رفتار میکند جای تاسف دارد و امیدواریم سفر رئیس جمهور به استان مرکزی برکاتی را به همراه داشته باشد.

براتی با گلایه از وضعیت صنایع کوچک و بزرگ استان مرکزی که مورد بی مهری و بی توجهی مسئولان استان قرار گرفته است خاطر نشان کرد: استاندار مرکزی در حوزه اقتصادی برنامه خاصی نداشته است و عملکرد قابل قبولی را از خود به نمایش نگذاشته است.

دبیر جمعیت ایثارگران استان مرکزی گریزی به جلسه نخبگان و متنفذین استان مرکزی با معاون اجرایی رئیس جمهور زد و گفت: نخبه و متنفذ دارای تعاریف مشخصی است اما برخی از افراد حاضر در جلسه که مشخص نیست توسط چه کسی دعوت شده اند فاکتورها و معیارهای لازم برای حضور در این جلسه را نداشته اند

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار