شنیده هایی از تغییرات اساسی در کابینه دولت
تابناک: در حالیکه منابع مطلع از استعفای سه وزیر ورزش، ارشاد و آموزش و پرورش خبر داده اند، شنیده ها حاکی از آن است که گودرزی وزیر ورزش و جوانان و همچنین فانی وزیر آموزش و پرورش برکنار شده اند و استعفا نداده اند.
کد خبر: ۳۱۳۹۱۴
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۳ 18 October 2016

به گزارش تابناک مرکزی، به دنبال انتشار برخی اخبار مبنی بر استعفای جمعی از وزرای دولت یازدهم از جمله وزرای اقتصاد و دارایی، صنعت و معدن، ورزش و جوانان، فرهنگ و ارشاد اسلامی و آموزش و پرورش، یک منبع آگاه در دولت، گفت: آقایان جنتی، گودرزی و فانی در راستای ترمیم و تقویت کابینه یازدهم استعفا داده‌اند.

بنابر شنیده های خبرنگار بولتن نیوز، در حالیکه منابع مطلع از استعفای سه وزیر ورزش، ارشاد و آموزش و پرورش خبر داده اند، شنیده ها حاکی از آن است که گودرزی وزیر ورزش و جوانان و همچنین فانی وزیر آموزش و پرورش برکنار شده اند و استعفا نداده اند.

در همین راستا شنیده شد که وزیر صنعت معدن و تجارت نیز از کابینه دولت یازدهم جدا شده و محمد نهاوندیان، رئیس دفتر دکتر روحانی سرپرست این وزارتخانه می شود که تا حدودی این خبر تکذیب شده است...

بر اساس این گمانه زنی ها، محمد شریعتمداری، معاون اجرایی رئیس جمهور نیز قرار بوده جایگزین محمد نهاندیان در پست ریاست دفتر رئیس جمهور، بشود.

محمد نهاوندیان سیاستمدار و اقتصاددان ایرانی، رئیس دفتر رئیس جمهور و نهاد ریاست جمهوری ایران و رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت است. از سال ۱۳۸۹ تا پاییز ۱۳۹۲ ریاست اتاق بازرگانی ایران را برعهده داشت. وی معاون وقت دبیر سابق شورای عالی امنیت ملی ایران (معاون علی لاریجانی)، عضو ستاد ویژه اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی، رئیس مرکز بررسی برای الحاق به سازمان تجارت جهانی در جمهوری اسلامی، معاونت سابق وزارت بازرگانی و دارنده سابقه سمت‌های اقتصادی-سیاسی دیگر است.

محمد شریعتمداری معاون اجرایی رئیس جمهور ایران، جانشین رئیس‌جمهور ایران در شورای عالی ایرانیان، شورای عالی فضایی و شورای استاندارد و تحقیقات صنعتی است. او در آغاز کار دولت یازدهم حسن روحانی، بیست روز سرپرست وزارت ورزش و جوانان و در دولت اصلاحات وزیر بازرگانی بوده‌است.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار