با رای گیری؛
تابناک: رئیس شورای شهر اراک گفت: در جلسه 27 مهرماه استانداری با موضوع رفع مشکلات نظام مهندسی و شورای شهر اراک مقرر شده است کسی از شورای شهر در این جلسه شرکت نکند.
کد خبر: ۳۱۳۳۳۳
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۶ 17 October 2016

به گزارش تابناک مرکزی، اسماعیل تاج آباد رئیس شورای شهر اراک عصر روز دوشنبه در نشست صحن علنی شورای شهر با اشاره به روز صادرات و تبریک این روز به تمام کسانی که کمک می کنند از وابستگی به نفت رهایی یابیم اظهار داشت: در همایش پیاده روی با رویکرد عزاداری امام حسین(ع) شورای شهر و شهرداری پیشگام هستند اما در این رابطه بخش جشنواره اصلاح و تصحیح شد.

وی افزود: مسدود کردن لاین غرب خیابان پیروزی مقابل بیمارستان ولی عصر(عج)  برای توسعه این بیمارستان با شکایاتی همراه بوده است که ما دنبال این هستیم که پروژه زودتر انجام شود اما با حداقل مزاحمت.

تاج آباد بیان کرد:دوم آبان ماه سفر رئیس جمهور را پیش رو داریم و باید در نظر داشته باشیم که دولت در متن نظام است و پاره ای از نظام می باشد و باید از آن حمایت کنیم.

وی به مسئله ی تعیین تکلیف ادامه فعالیت یا انحلال سازمان بهسازی و نوسازی شهرداری پرداخت و گفت: شهرداری باید ظرف یک ماه آینده بر اساس شاکله جدید ادغام سازمان ها این موضوع را بررسی و به شورا اعلام کند.

وی در ادامه جلسه چند مسئله مورد بررسی قرار گرفت از جمله شرکت نمایندگان شورا در جلسه 27 مهرماه استانداری با موضوع رفع مشکلات نظام مهندسی و شورای شهر اراک که با رای گیری انجام شده قرار شد کسی از شورای شهر در این جلسه شرکت نکند.

رئیس شورای شهر همچنین موضوع انتقال حمید حیدری شهردار مهاجران به شهرداری اراک مطرح کردند که موافقت اعضا را به دنبال داشت.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار