تابناک: نشست هم انديشي بين بنياد شهيد و امور ايثارگران استان مرکزي و سازمان صنايع کوچک و شهرک‌هاي صنعتي استان برگزار شد.
کد خبر: ۳۱۳۳۲۷
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۲ 17 October 2016

به گزارش تابناک مرکزی، اين نشست با حضور مديرکل، معاون تعاون، رييس اداره اشتغال بنياد و مديرعامل شرکت شهرک هاي صنعتي و معاونين در محل دفتر مديرکل بنياد شهيد و  امور ايثارگران استان مرکزي برگزار شد.

مديرکل بنياد شهيد و امور ايثارگران استان مرکزي عنوان کرد: اين نشست در راستاي تحقق آرمان‌هاي حضرت امام خميني (ره) و منويات رهبر معظم انقلاب به ويژه در تحقق شعار امسال و در اجراي سياست هاي کلي قانون برنامه و سياست هاي اصولي دولت با رعايت اولويت هاي مقرر قانوني براي اجراي طرح هاي خود اشتغالي و کارآفريني خانواده هاي معظم شهدا و ايثارگران و استفاده از ظرفيت هاي دو دستگاه برگزار شد.

حجت الاسلام حسن هنرمند تعامل و همکاري در ساماندهي کسب و کارهاي خرد در واحدهاي مستقر در شهرک‌ها و نواحي صنعتي استان و ادامه بهتر، به اين منظور عنوان کرد.

در ادامه معاون تعاون گفت: ارتقا نقش ايثارگران در اقتصاد ملي و مساعدت در اجراي طرح هاي کارآفرينان شاهد و ايثارگر را مي توان قسمتي از برنامه هاي راهبردي اعلام کرد.

عباس عابدي همچنين خواستار ايجاد شرايط لازم به منظور هم افزايي صنايع مستقر در شهرک ها و نواحي صنعتي و کمک به اشتغال پايدار کارجويان زير پوشش بنياد با استفاده از ظرفيت هاي موجود در حوزه هاي مختلف و مساعدت در اجراي طرح هاي کارآفرينان شاهد و ايثارگر شد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار