تابناک: فصل جدید لیگ برتر والیبال قرار است از چهارشنبه ۲۸ مهر آغاز شود اما شرایط برگزاری این رقابت ها همچنان مبهم است.
کد خبر: ۳۱۳۳۱۸
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۱ 17 October 2016

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از نسیم آنلاین، امروز دوشنبه 26 مهر چهارمین و "آخرین مهلت" اعلام شده سازمان لیگ برای تسویه حساب باشگاه‌هاست. سازمان لیگ پیش از این 24 شهریور و 10 و 19 مهر را به عنوان آخرین مهلت اعلام کرده بود.

مسئولین سازمان لیگ خبر داده‌اند که هفت تیم ورودی 80 میلیون تومانی را واریز کرده‌اند و مدارک تسویه حساب خود را هم ارائه داده‌اند و همچنان شرایط پنج تیم دیگر مشخص نیست.

به گفته مسئولین سازمان لیگ هفت تیم پارسه، بانک سرمایه، شهرداری ارومیه، عمران ساری، پیکان، کاله آمل و آرمان ورزشی اردکان مشکلات مالی خود را حل کرده‌اند و هنوز تیم‌های هاوش گنبد، شهرداری اراک،متین ورامین، سایپا و شهرداری تبریز بلاتکلیف هستند.

این مسئله در حالی است که همین امروز کمیته انضباطی فدراسیون والیبال روز شلوغی را برای بررسی پرونده‌های شکایت طلبکاران باشگاه‌ها پشت سر گذاشت. شکایت مجتبی میرزاجانپور و فرهاد قائمی از باشگاه پیکان و رحمان محمدی راد، جهانگیر سیدعباسی، مهدی بازارگرد و حامد تاری وردی از باشگاه شهرداری ارومیه از جمله پرونده‌های امروز بود.

بر اساس قانون تیمی که پرونده مفتوح در کمیته انضباطی داشته باشد، اجازه شرکت در مسابقات را ندارد.

مسئولین سازمان لیگ بارها اعلام کرده‌اند که تیم‌های بدهکار حق شرکت در مسابقات را ندارند اما در واقع فقط دو تیم شهرداری اراک و عمران ساری که به تازگی از لیگ دسته یک به لیگ برتر صعود کرده‌اند و بانک سرمایه که تمام مطالبات فصل گذشته بازیکنان و مربیانش را پرداخت کرده است بدهکار نیستند.

شهرداری ارومیه یک مشکل دیگر هم دارد و آن این است که هیات والیبال آذربایجان غربی از ثبت قرارداد بازیکنان این تیم خودداری می‌کند. توجیه هیات والیبال برای این مسئله این است که باشگاه از سال 93 بدهی‌های تسویه نشده دارد. در حال حاضر فقط پنج بازیکن شهرداری ارومیه قراردادهای خود را ثبت کرده‌اند.

با این شرایط مشخص نیست مسابقه پیکان و شهرداری ارومیه که از تیم‌های مدعی این فصل محسوب می‌شوند و در هفته نخست هم باید به مصاف هم بروند و هر دو هم درگیر پرونده‌های انضباطی هستند برگزار می شود یا خیر.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار