تابناک: مدیر حج و زیارت استان مرکزی گفت: تاکنون پنج هزار نفر از استان مرکزی در سامانه سماح برای حضور در مراسم اربعین حسینی ثبت‌نام کرده‌اند.
کد خبر: ۳۱۲۶۷۶
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۴ 16 October 2016

به گزارش تابناک مرکزی، خلیل دلپاک مدیر حج و زیارت استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار اراک امروز؛ گفت: با توجه به اینکه همچنان فرصت ثبت نام برای متقاضیان شرکت در زیارت اربعین وجود دارد علاقمندان می‌توانند با مراجعه مستقیم به سامانه اینترنتی سماح به نشانی samah.haj.ir یا مراجعه به دفاتر مجاز زیارتی در استان نسبت به نام‌نویسی برای زیارت اربعین در سامانه مذکور اقدام کنند.

دلپاک اظهار کرد: کسانی که متقاضی اعزام هستند منتظر روزهای آخر نباشند و هر چه سریعتر نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

وی ادامه داد: ۳۸ دفتر خدمات زیارتی در استان تحت نظارت سازمان حج و زیارت در امر ثبت نام زائرین در سامانه سماح فعال هستند و همچنین ۱۳ دفتر خدمات زیارتی به صورت موقت راه اندازی شده که مردم می توانند به این دفاتر مراجعه کنند.

مدیر حج و زیارت استان مرکزی بیان کرد: فقط به زائران اربعین حسینی که در سامانه «سماح» ثبت نام و مراحل قانونی را طی کرده‌اند، اجازه ورود به عراق داده خواهد شد.

دلپاک با اشاره به اینکه استان مرکزی جز استان صادر کننده روادید زائران اربعین حسینی قرار ندارد افزود: افراد برای دریافت روادید اربعین حسینی خود می توانند به دفاتر کنسولگری در قم و تهران مراجعه کنند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار