در پی ناراحتی امت حزب الله از اقدام غیر فرهنگی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اراک؛
تابناک: تاج آباد با بیان اینکه برگزاری جشنواره و همایش پیاده روی از سوی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اراک تنها معطوف به پیاده روی همراه با مداحی مداحان و ذاکران اهل بیت است خاطر نشان کرد: حرمت ماه محرم و عزای ابا عبدالله الحسین علیه السلام باید حفظ شود.
کد خبر: ۳۱۲۶۶۳
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۰ 16 October 2016

به گزارش تابناک مرکزی، روزهای غم بار و پر از اندوه و ماتم ماه محرم الحرام در سراسر ایران اسلامی فرصتی ناب است تا شیفتگان و دلدادگان ابا عبدالله الحسین علیه السلام با گوارا شدن از سرچشمه معارف و معانی والای دینی و انسانی در جهت حرکت در مسیر رشد و تعالی قدم بردارند و در این بین مردم ایران اسلامی هر کدام به هر نحوی تا انجا که مقدور است تلاش و کوشش می کنند تا نوای لبیک یا حسین از کوچه و بازار این مرز و بوم به سراسر عالم مخابره شود.

دستگاه های اجرایی نیز با مغتنم شمردن فرصت این ماه عزیز از تمام امکانات و لوازم بهره می جویند تا در شناخت فرهنگ اصیل عاشورایی به مردم نقش ایفا کنند اما هستند کسانیکه با بدسلیقگی و کج اندیشی های خاص خود همراه موجب آزادگی خاطر امت حزب الله ایران اسلامی شده اند.

از تمام استان های ایران نوبت به استان مرکزی رسید تا بوسیله سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اراک شاهد رقم خورن یه اقدام عجیب و بحث بر انگیز در ایام ماتم آل الله باشیم. نصب بنرهایی در سطح شهر اراک با این عنوان که همایش پیاده روی و جشنواره بازی های بومی و محلی به همت شهرداری وشورای شهر اراک برگزار می شود از آن دست اقداماتی است که به سادگی از آن نمی توان عبور کرد. اعتراض های امت حزب الله به این اقدام ناشایست و غیر فرهنگی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اراک پای مسئولان را برای پاسخگویی به میدان کشید.

سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اراک از خواب  غفلت بیدار شد

اسماعیل تاج اباد رئیس شورای اسلامی شهر اراک در گفتگو با تابناک ضمن قبیج دانست این حرکت از سوی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اراک گفت: برگزاری جشنواره بازی های بومی و محلی در ماه محرم هیچ محلی از اعراب ندارد و دستور جمع اوری بنرهای نصب شده از سطح شهر داده است.

تاج آباد با بیان اینکه برنامه پیش بینی شده از سوی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اراک تنها معطوف به پیاده روی همراه با مداحی مداحان و ذاکران اهل بیت است خاطر نشان کرد: حرمت ماه محرم و عزای ابا عبدالله الحسین علیه السلام باید حفظ شود.

اشرف بهادری دیگر عضو شورای شهر اراک در جواب سوال خبرنگار تابناک مبنی بر اعلام برگزاری جشنواره بازی های یومی و محلی از سوی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اراک در ماه محرم گفت: قطعا در صورت برگزاری چنینی مراسمی جلوی آن را خواهم گرفت چرا که در ماه محرم حفظ حرمت و شانیت این ماه بر همه واجب است.

وی با تاکید بر اینکه این مراسم تنها به همایش پیاده روی است و خبری از برگزاری جشنواره نیست بیان کرد: سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اراک با نصب بنرهای جدید در سطح شهر اعلام کرده است که تنها همایش پیاده روی خانوادگی برگزار می شود.

صحبت اله فاضلی نیز در گفتگو با خبرنگار تابناک بر صحبت دیگر همکاران خود در شورا صحه گذاشت و بیان کرد: جشنواره بازی های بومی و محلی کنسل شده است و این برنامه تنها همایش پیاده روی است.

سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اراک از خواب  غفلت بیدار شد

ناراحتی و اعلام انزجار امت حزب الله از اقدام غیر فرهنگی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اراک با دخالت به موقع اعضا شورای شهر به طیب خاطر تبدیل شد و این امر باید در بین مسئولان گسترش یابد که اقدامات و فعالیت های آنها از سوی مردم رصد می شود و کوچکترین انحرافی از مبانی اصیل انقلاب و اسلام در خفقان فضای امر به معروف و نهی از منکر با واکنش امت حزب الله همراه خواهد بود.    

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار