در نشست صمیمی با جامعه ورزش استان مرکزی؛
تابناک: امروز که به اذعان برخی شاهد حضور ضعیف ترین تیم مدیریتی در استان مرکزی هستیم عملکرد نماینده ارشد دولت در استان مرکزی که بارها توسط افراد حامی دولت نیز مورد انتقاد قرار گرفته است کار را به جایی رسانده است تا استاندار مرکزی برای سرپوش گذاشتن بر عملکرد پر نقد خود دست به دامن جامعه ورزش استان مرکزی شود.
کد خبر: ۳۱۱۲۹۵
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۷ 14 October 2016

به گزارش تابناک مرکزی، رئیس دولت راستگویان! در آخرین سفر استانی خود میزبان مردم دیار آفتاب است تا با استفاده از فرصت به دست آمده مردم را به شکر گذاری و وفور نعمت بعد از برجام ترغیب کند. دولت مردان که تا امروز برآیند سفرهای استانی خود را به طور خاص و شفاف بیان نکرده اند و معلوم نشده است در قبال صرف هزینه های هنگفت آن هم در روزگاری که داد رئیس جمهور همواره از بی پولی بلند است مردم ایران اسلامی چه منفعتی را کسب کرده اند.

سفر رئیس جمهور به استان مرکزی قرار بود اوایل مهرماه به وقوع بپیوندد تا جایی که شاهد سفر وزیر صنعت، معدن و تجارت؛ رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست کشور، معاون علمی و فناوری رئیس جمهور و وزیر ارتباطات برای آشنایی بیشتر با معضلات و مشکلات استان پیش از سفر رئیس جمهور بودیم اما نظرسنجی ها از بی رغبتی مردم استان مرکزی برای استقبال از رئیس جمهور حکایت داشت که شاید همین دلیل باعث شد رئیس دولت راستگویان با تغییر مسیر خود راهی استان قزوین شود.

استاندار مرکزی که در زمان انتخابات مجلس دهم از تمام توان نیروهای دولتی و دوستان صنعت سبز خود برای دستیابی به هدفی که بزرگان تهرانی برایش ترسیم کرده بودند استفاده کرد که بعدها با اعتراض رئیس شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان همراه شد و از دخالت دولتی ها در انتخابات مجلس گلایه کرد و آن کار عملی قبیح بر شمرد با تشکیل کمیته استقبال از سفر هیات دولت تدبیر و امید تمام تلاش خود را به کار بست تا در روز تشریف فرمایی مراد خود به استان مرکزی سنگ تمام بگذارد.

اصلی ترین کار کمیته استقبال از سفر رئیس جمهور تلاش برای حضور گسترده مردم در روز استقبال است آنچه که در سفرهای رئیس جمهور به سایر استانها مشهود بوده است تعطیلی ادارات، مدارس و استفاده از قوه قهریه برای حضور در مراسم استقبال بوده است. استاندار مرکزی اما از چند ماه گذشته با تسکیل جلسات متعدد و ارائه گزارش کار از فعالیت سه ساله دولت سعی داشت مردم را برای استقبال از رئیس جمهور آماده کند.

در تازه ترین سناریوی استاندار مرکزی برای ترغیب طیف های مختلف جامعه ورزشکاران استان مرکزی مورد هدف قرار گرفت و در حالی که تا این لحظه کوچکترین واکنشی نسبت به وضع حاکم بر ورزش استان را از سوی استاندار شاهد نبودیم به یکباره استاندار دلسوز ورزش استان می شود و با عذرخواهی از جامعه ورزش استان همه مشکلات را متوجه دولت قبل می کند.

در صف اول نشست استاندار مرکزی با ورزشکاران افرادی بی ربطی حضور دارند که هیچ وجه تسمیه میان آنها و ورزش نمی توان متصور شد جز اینکه هدف و نیت واقعی استاندار مرکزی از برگزاری چنین  نشستی را بیش از پیش آشکار سازند. زمانی قمی با دیدن چهره های سیاسی و با فراموش کردن جنس افراد حاضر در جلسه در حضور روسای اکثر هیات های ورزشی که با بی پولی دست و پنجه نرم می کنند و با سیلی صورت خود را سرخ نگه داشتند از وضع حاکم بر صنعت استان و میزان صادرات و واردات و مثبت شدن تراز تجاری استان حرف به میان آورد تا ورزش مظلومیت خود را بیشتر نشان دهد.

امروز که به اذعان برخی شاهد حضور ضعیف ترین تیم مدیریتی در استان مرکزی هستیم عملکرد نماینده ارشد دولت در استان مرکزی که بارها توسط افراد حامی دولت نیز مورد انتقاد قرار گرفته است کار را به جایی رسانده است تا استاندار مرکزی برای سرپوش گذاشتن بر عملکرد پر نقد خود دست به دامن جامعه ورزش استان مرکزی شود.

زمانی قمی که تا پیش از این با چهره ها و افراد سرشناس ورزشی استان جلسه و نشستی برگزار نکرده بود و با فضای ورزش استان غریبه به نظر می رسید شاید در پای تلاش برای ترغیب جامعه ورزش استان مرکزی برای استقبال از رئیس جمهور سعی داشت چهره ها را به خاطر بسپارد تا بعد ها بنا بر سیاستی که هر کسی با ما نیست علیه ماست با آنها برخورد کند.

اما پیشنهاد نویسنده این مرقومه به دست اندرکاران و تصمیم گیران ستاد برگزاری استقبال از سفر رئیس جمهور این است که به جای نشست با جامعه ورزش استان که هیچ نتیجه مثبتی در پی ندارد یکبار دیگر از دوستان صنعت سبز و رسانه ای خود کمک بگیرند و با طرح این سخن که ایرالکو حامی همیشگی ورزش است اهداف خود را محقق کنند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار