در پی اظهار نظر رئیس جمهور در خصوص روغن پالم؛
تابناک: در دولت مدعی راستگویی و درستکاری! یک روز روغن پالم برای سلامت مردم خطرناک معرفی و واردات آن به کشور ممنوع اعلام می‌گردد و روز دیگر همین روغن پالم برای سلامتی مفید تشخیص داده می‌شود.
کد خبر: ۳۱۰۹۷۶
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۷ 13 October 2016

به گزارش تابناک مرکزی، رئیس جمهور در نشست مشترک مطبوعاتی با نخست‌وزیر مالزی در کوالالامپور در سفر به شرق آسیا، مالزی را صادر کننده روغن پالم معرفی می کند و با اشاره به سالم بودن این روغن بیان می کند  ما منتظر سفر هیأتی از طرف مالزی به ایران هستیم.

اظهارات رئیس جمهور در حالی به تیتر اول رسانه ها تبدیل می شود که پیش از این وزیر بهداشت در مرداد 93 در اظهاری نظری گفته بود:" برخی تولیدکنندگان به جای چربی در محصولات لبنی به خصوص در شیرها و ماست‌های تولیدی خود از روغن پالم استفاده می‌کنند که علاوه بر تخلف و تقلب، سلامت مردم را به خطر می‌اندازند." روغن پالم را دارای بدترین نوع چربی صنعتی خوانده بود.

همچنین سخنگوی دولت نیز در در مهر 93 درباره روغن پالم گفته بود « عده‌ای انتقاد کردند که پرداختن به روغن پالم ممکن است اثرات سوء در صادرات داشته باشد؛ موظفیم غذای سالم را چه برای هموطنان و چه برای صادرات، تامین کنیم. »

در دولت مدعی راستگویی و درستکاری! یک روز روغن پالم برای سلامت مردم خطرناک معرفی و واردات آن به کشور ممنوع اعلام می‌گردد و روز دیگر همین روغن پالم برای سلامتی مفید تشخیص داده می‌شود. علت تناقض و بی‌صداقتی در قبال سلامت مردم را باید در کجا جستجو کرد؟ آیا مدعیان راستگویی تحت تاثیر لابی واردکنندگان روغنپالم و فشار دیپلماسی مالزیایی‌ها، چشم بر سلامت مردم می‌بندند‍؟

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار