تابناک: مشاور فرهنگی رییس جمهور در پاسخ به این سوال که گفته شده است متن استعفای آقای جنتی بر روی میز رئیس‌جمهور گذاشته شده است، اظهار داشت: قطعا اگر چنین باشد با شروع هفته به این موضوع رسیدگی می‌شود و رئیس‌جمهور نیز به تازگی از سفر بازگشته است.
کد خبر: ۳۱۰۹۲۸
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۲ 13 October 2016

به گزارش تابناک مرکزی، حسام‌الدین آشنا مشاور فرهنگی رئیس‌جمهور در واکنش به برخی اظهارات مطرح شده مبنی بر استعفای علی جنتی وزیر فرهنگ ارشاد اسلامی و تقدیم آن به رئیس‌جمهور گفت: من این مسئله را نه تأیید می‌کنم و نه تکذیب.

وی در پاسخ به این سوال که گفته شده است متن استعفای آقای جنتی بر روی میز رئیس‌جمهور گذاشته شده است، اظهار داشت: قطعا اگر چنین باشد با شروع هفته به این موضوع رسیدگی می‌شود و رئیس‌جمهور نیز به تازگی از سفر بازگشته است.

مشاور فرهنگی رئیس‌جمهور که با تسنیم صحبت می کرد، درخصوص احتمال جایگزینی‌اش به جای علی جنتی نیز گفت:‌ این موضوع را هم نه تایید می‌کنم و نه تکذیب.

حسام‌الدین آشنا، مشاور فرهنگی رییس جمهور و عضو هیئت علمی دانشگاه امام صادق است. وی از اعضای ارشاد ستاد انتخاباتی روحانی در سال ۹۲ بود و هم اینک، ریاست مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری را عهده دار است.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار