نماینده ولی فقیه در استان مرکزی؛
تابناک: آیت الله دری نجف آبادی در مراسم شام غریبان بهزیستی استان مرکزی گفت: رسالت مسئولان و شاغلان در بهزیستی ایجاب می کند افرادی پرشور، با ثبات قدم و متخصص با ظرفیت های خاص احساس مسئولیت و انگیزه را در بین افراد تحت حمایت بهزیستی ایجاد کنند.
کد خبر: ۳۱۰۹۲۵
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۴ 13 October 2016

به گزارش تابناک مرکزی، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی شامگاه چهارشنبه در آیین شام غریبان کودکان و شیرخوارگان بهزیستی که با حضور دکتر علی اکبر کریمی و سید مهدی مقدسی نمایندگان مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی استان برگزار شد بروز مسائل و مشکلات اجتماعی رو متبلور در بهزیستی دانست و گفت: امروز آسیب های اجتماعی تنها معطوف به مسائل مادی و رفاهی نیست.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی ابعاد آسیب های روحی و پرورشی را در کودکان و نوجوانان بسیار مخرب دانست و تاکید کرد: بررسی پرونده افراد سفاک تاریخ که جنایات متعددی را مرتکب شده اند نشان از عقده های روحی و تربیتی در دوران کودکی دارد.

امام جمعه اراک توجه به تربیت صحیح و حل بحران های عاطفی و اجتماعی افراد را مکمل سلامت جسمی و ژنتیکی دانست و بیان کرد: رسالت مسئولان و شاغلان در بهزیستی ایجاب می کند افرادی پرشور، با ثبات قدم و متخصص با ظرفیت های خاص احساس مسئولیت و انگیزه را در بین افراد تحت حمایت بهزیستی ایجاد کنند.

وی با ذکر وصیت نامه امیر مومنان و توجه ویژه آن حضرت به ایتام اعمال شیوه های خشونت آمیز در تربیت فرزندان را امری ناپسند دانست که نتیجه عکس در پی دارد و گفت: تشکل ها و انجمن های مردمی در زمینه کاهش آسیب های اجتماعی می توانند نقش آفرین باشند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تلاش صدا و سیما و رسانه ها را برای آگاهی بخشی و آموزش خانواده ها در بحث تربیت صحیح خواستار شد و عنوان کرد: نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی در برنامه ششم توسعه باید سازوکارهای لازم برای کاهش آسیب های اجتماعی را پیش بینی کنند.

آیت الله دری نجف آبادی حضرت زینب سلام الله علیها را اسوه و نمونه بارز یک پرستار واقعی خطاب کرد و با تاکید بر اینکه سرمایه گذاری در بخش تعلیم و تربیت افراد نیاز امروز جامعه است خاطر نشان کرد: نفع کمک و مساعدتهای مردمی برای ایجاد شور و انگیزه در بین کودکان و افراد تحت حمایت بهزیستی به کل جامعه تسری پیدا می کند و نتیجه آن کاهش هزینه های درمان است.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار