تابناک: مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان خبر شلاق خوردن کودکان رودبار جنوب از مدیر مدرسه را تکذیب کرده است اما تصویر و اسناد موجود نشان از صحت این ماجرا و گستردگی ماجرای بی عدالتی در این شهر دارد.
کد خبر: ۳۱۰۲۵۰
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۳ 11 October 2016

به گزارش تابناک مرکزی، مسئولان ارشد آموزش و پرورش تأکید کرده اند، مدیران مدارس حق ندارند، هیچ گونه وجهی را تحت هر عنوانی از دانش آموزان و والدین آنها به صورت اجباری دریافت کنند، مدیر مدرسه شهید چمران در روستای مختارآباد شهرستان رودبار جنوب (استان کرمان) برخی دانش آموزان را به دلیل ناتوانی در پرداخت تنها 30 هزارتومان پول، شلاق می زند و از مدرسه اخراج می کند.

پس از درج این خبر بر روی خروجی تابناک رئیس آموزش و پرورش شهرستان رودبار جنوب با کذب محض خواندن خبر منتشر شده گفت: موضوعی که شما مطرح می کنید اصلاً با عقل و منطق همخوانی ندارد و کذب محض است.

نامه کودک شلاق خورده به وزیر آموزش و پرورش(عکس)

صحبت های رئیس آموزش و پرورش شهرستان رودبار جنوب مبنی بر کذب بودن این خبر در حالی است که در یک فایل ویدئویی منتشر شده، دانش آموزان تنبیه شده این مدرسه، با تأیید خبر شلاق خوردنشان به دلیل عدم استطاعت مالی، ماجرا را کامل شرح می‌دهند و بر دو نکته تأکید می‌کنند؛ نخست اینکه در خانواده هایی زندگی می‌کنند که بنیه مالی بسیار ضعیفی دارند و قادر به پرداخت شهریه های تعیین شده از جانب مدرسه نیستند و دیگر آنکه، مدرسه ای که در آن درس می خوانند از نظر امکانات رفاهی و حتی شرایط اولیه، وضعیت بسیار وخیم و غیرقابل قبولی دارد.

امروز اما با وجود تکذیب رئیس آموزش و پرورش شهرستان رودبار جنوب نامه کودک شلاق خورده به وزیر آموزش و پرورش منتشر شد تا صحت این خبر تایید شود.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۰
با اینهمه منابع,اینهمه فقر؟!!
ناشناس
|
-
|
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۰
بعضی ازمسئولین مدرسه هادیگه شورشودردراوردن پول ثبت نام جداپول کتاب جدا پول تهیه ی شیشه برامدرسه جداپول برای گرفتن جشن جدا(یه وقتی مدیره پول میگیره کاری انجام نمیده دوباره پول میخوادومیگه اون پولاخرج بنزین ماشینم شد)هی پول میگرن ومی گن مدرسه بودجه نداره پس مدرسه چی داره این همه پول میگرن اون وقت مدرسه ی سرویس بهداشتی سالم نداره پول لوله اب می گیرنداون وقت فقط معلم هاازاون لوله استفاده می کنن اخه معلم هاعزیزترازازبچه های محروم جنوبندچه قدربیبی مسولیتی بابامگه شماشیعه مولاعلی نیستیدمولایی که یاورممستمندان بودچرامثل مولاعمل نمی کنند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۲
تکذیب کردن کار روزمره مسوولین از بالا تا پایین است.کتمان حقایق و شب را روز جلوه دادن مختص یک یا دو نفر نیست.
گر حکم شود که مست گیرند در شهر هر آنکه هست گیرند
کاش عدالتی وجود داشت که ظالمین به سزای اعمالشان برسند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۵
رسانه ملی یعنی تلگرام و شبکه های اجتماعی نه صدا و سیما
وقتی مردم صاحب رسانه باشند اینگونه فساد مسولین برملا می شود
کمالات
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۵
فانی مقصر است
این روال فانیست
دبیرستان های دولتی .نمونه. تیزهوشان .. بیخ گوش این فانی در پایتخت پول می گیرن شهرستان ها که پیش کش
مجلس هم سکوت همه چیز آرام است
واقعا خودشان در خانواده یا فامیا محصل ندارند که نمی دانند
بی نام
|
-
|
۰۷:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۲
چون فرهنگیان جزو مشاغل مقدس جامعه هستند شلاق زدن هم اشکالی ندارد . صدا و سیما هم که مغرضانه برخورد می کند کوچکترین مسئله توی حوزه بهداشت و درمان یا سایر حوزه ها را با بزرگنمایی چندین بار اعلام میکنن ولی مواردی اینچنینی را کتمان می کنن
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار